ניוזים חמיםחדשות

תכירו את בעל המינימרקט בגדרה שהעלים מיליוני שקלים של הכנסות

בעקבות מבצע ביקורות ארצי של מס הכנסה: בעל מינימרקט בגדרה נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום כולל של מיליוני שקלים

משה אברהם, בעל מינימרקט בגדרה, הובא אתמול בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בסכום כולל של מיליוני שקלים. כבוד השופטת יעל הניג שחררה את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי במסגרת מבצע ביקורות ארצי של רשות המסים לבדיקת דיווחיהם של עוסקים אל מול עסקאות אשראי, עלה החשד כי אברהם אינו מדווח על כלל הכנסותיו. בעקבות החשדות, פתחו פקיד שומה חקירות מרכז בשיתוף פקיד שומה רחובות בחקירה גלויה ואתמול (20/04) ביצעו חיפושים במסגרתם נתפסו מסמכים רבים מעסקו של החשוד וממייצגו.

ממצאי החקירה עד כה מעלים חשד להעלמת הכנסות בין השנים 2019-2016 בסכום של כ-1.3 מיליון שקל והעלמת קניות בסכום של כ-3.6 מיליון שקל.

כבוד השופטת יעל הניג מבית משפט השלום בתל אביב שחררה את החשוד בתנאים מגבילים בהם ערבות עצמית על סך 300,000 שקל, ערבות צד ג' על סך 150,000 שקל, הפקדת מזומן על סך 30,000 שקל וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

ת.פ. 42594-04-20

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות