ניוזים חמיםבריאות

לידיעת חברי "כללית" בפ"ת: מתחם חיסוני הקורונה של כללית בפ"ת עבר לאולם רוזמרין

בשירותי בריאות "כללית" החליטו להעביר את מתחם חיסוני הקורונה בפתח תקווה ממרפאת רוטשילד הוותיקה לאולם רוזמרין ברחוב בן גוריון 37. מטרת המעבר הינה למנוע התקהלויות

לאחר שבועיים של פעילות, נסגר אתמול מוקד חיסוני הקורונה של כללית במרפאת רוטשילד הוותיקה ופעילותו הועתקה לאולם רוזמרין, השוכן ברחוב בן גוריון 37. מטרת המעבר הינה למנוע התקהלויות על ידי פתיחת מוקד חיסונים ייעודי, חדשני ורחב ידיים, במקביל להחזרת הפעילות במרפאת רוטשילד לשגרה.

המתחם באולם רוזמרין מפעיל עשר עמדות התחסנות הפועלות במקביל, והוא עובד בימי חול מהשעה 8:00 ועד 20:00 בערב, שישי פתוח 8:00-12:00.
שבת סגור.

בכללית מבטיחים כי בימים הקרובים יישלחו הודעות טקסט לכל מי שקבע תורים לחיסון ברוטשילד, בהן יעודכנו כי התור הועבר לאולם רוזמרין. ההערכה היא כי מדי יום יוכלו להתחסן כאלף מטופלים במתחם.

לדברי מנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, "אני מודה לראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, על הסיוע בהנגשת המבנה העירוני לצורך מבצע נותנים כתף – וקוראת לכל לקוחות כללית שטרם התחסנו, גילם מעל 60 או שהינם בני 55-59 עם מחלות כרוניות, לקבוע תור באתר או במוקד הטלפוני ולהגיע להתחסן נגד קורונה. יחד ננצח את הנגיף".

 

צילומים: דוברות כללית דן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות