חדשות

דרמה בדרך לחגיגת יום הולדת – תינוק בן שנתיים בעגלה ואחיו בן ה־13 טעו ועלו לרכבת שהחלה נסיעה והופרדו מאימם שנשארה על הרציף. מבצע משולב של עובדי הרכבת הביא לאיחוד המשפחה

עובדי רכבת ישראל מורגלים בהשבת אבידות יקרות לבעליהן, אך אירוע כמו שהתרחש שלשום בתחנות הרכבת בתל אביב וחולון גם צוותי הרכבת הוותיקים לא זוכרים. מרקו - גרסת רכבת ישראל

שלשום (ראשון) סמוך לשעה 17:00, הבחין מני נתני, מנהל משמרת בתחנת ת"א סבידור מרכז בנוסעת נסערת על הרציף. לאחר תשאול קצר הבין נתני כי ילדיה של הנוסעת, תינוק בן שנתיים וילד בן 13, עלו בטעות לרכבת שהחלה בנסיעה לכיוון באר שבע, בעוד האם נשארה על הרציף עם אחותם. נתני פעל במהירות, ומיד יצר קשר באמצעות תדר החירום עם מרכז השליטה הרכבתי הארצי, והודיע לכלל צוותי הרכבת באיזור על האירוע. במקביל, מוקד הבטחון ברכבת החל בסריקה של רציפי התחנות.
באותה העת, החל פקח הרכבת רועי עמר בסריקה נרחבת ברכבת, איתר את האחים המפוחדים, הרגיע אותם, דיווח על מציאתם וליווה אותם צמוד עד ירידתם בתחנת חולון, שם פגשו את מאבטח התחנה אשר ליווה את הילדים עד אשר הגיעה האם מלווה על ידי ראש משמרת הבטחון אייטגב אנדעלמאו. "הייתי בחרדה עצומה וחסרת אונים, וכבר דמיינתי את הילדים מגיעים לבאר שבע ונאבדים לנצח" מספרת בתאל מזרחי אימם של הילדים, "היינו בדרך לחגיגת יומהולדת ברמלה ולמרות מה שקרה לא ויתרנו והגענו לחגיגה. תודה לצוותי הרכבת על מסירותם".
"מיד כשהבנתי מה קרה נזכרתי בילדתי בת ה־3, והיה חשוב לי כל הזמן להרגיע את האם ולעדכן אותה שהאירוע בשליטה", סיפר מני נתני מנהל המשמרת בתחנת סבידור, "הדגשתי לה כי הילדים נמצאו ואנחנו שומרים עליהם עד שישובו לחיקה".
"עכשיו כשנכנסים לחופש הגדול אני מדגיש להורים את החשיבות שבהשגחה תמידית על הילדים ברציפי הרכבת", הוסיף אייטגב אנדעלמאו, ראש משמרת האבטחה שליווה את האמא, "היה חשוב לי ללוות באופן אישי את האם עד למפגש עם ילדיה כדי שתדע שאנחנו כאן למענה".
"מיהרתי לאתר את הילדים האבודים על הרכבת ולהרגיע את הגדול מבינהם שהיה מבוהל" מספר רועי עמר פקח הרכבת הנוסעת, "זה חלק מהתפקיד שלי כמנהל הנסיעה ברכבת ואני שמח שיכולתי לסייע ושהכל הסתיים בשלום".

צילום: רכבת ישראל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות