חדשות

תאונה קשה הבוקר ברחוב אבן גבירול בתל אביב, אישה כבת 70 במצב אנוש לאחר שנפגעה מאוטובוס

לפני זמן קצר פגע אוטובוס בהולכת רגל ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך בתל אביב, מצבה אנוש. אבן גבירול נחסם לתנועה, וציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות

בשעה 09:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים איכילוב, הנמצא ממש מאות ספורים ממקום התאונה, אישה בת כ-70 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.
חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א ערן נדלר סיפר: "במרחק של מספר מטרים מהצומת על הכביש בסמוך לאוטובוס שכבה הפצועה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו מיד בביצוע פעולות רפואיות מצילות חיים שכללו פעולות החייאה ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ והיא פונתה תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".
דיווח ראשוני: תאונת דרכים ברחוב אבן גבירול פינת דוד המלך תל אביב, במקום פצועה.
ממשטרת מרחב ירקון נמסר כי רחוב אבן גבירול נחסם לתנועת רכבים לכיוון צפון והתנועה מופנית לרחוב דוד המלך, ובוחני התנועה זומנו והמשטרה מבצעת במקום הכוונה של התנועה.
ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע למקום ולנסוע בדרכים חלופיות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות