חדשות

הורים בחולון: להפסיק את ההסתה כנגד ראש הממשלה, שרים, חברי כנסת והימין במוזיאון הקומיקס בחולון

טענות על הסתה כנגד ראש הממשלה. תערוכה במוזיאון הקומיקס בחולון. צילום אבי מיכאלובטענות על הסתה כנגד ראש הממשלה. תערוכה במוזיאון הקומיקס בחולון. צילום אבי מיכאלוב

אבי מיכאלוב, פונה בסרטונים לשרת התרבות מירי רגב וחבר הכנסת מיקי זוהר:

"שרת התרבות, מירי רגב, יש פה משהו שאת משלמת עליו, שאנחנו משלמים עליו, מוזיאון הקומיקס בחולון, מגיל בית ספר כבר דוחפים לילדים שלנו, דוחפים לנו הסתה של שמאל! אני עובר פה ונדהם מכל העניין הזה, נדהם! … מדברים פה כאילו על חופש הביטוי, זה משהו שמותאם רק לשמאל, כאילו רק לשמאל מותר לדבר, כל השאר פשוט סותמים להם את הפה. הדרת נשים, מידור, מאבק על הגדר…. יש פה כמה דברים קטנים אבל באמת משהו שמעניין את כולנו בתור אנשים בתור אזרחים אבל כל השאר פה זה פשוט הסתה שמאלנית, פשוט הסתה לגמרי, הסתה שמאלנית. הושיבו את הילדים, ממש מול הקיר הזה, מול הקיר הזה של הון שילטון עיתון, וביבי למעלה ראשון, ביבי למעלה מככב על כל הפוסטר הענק הזה. טוב אז גברת מירי רגב זה נראה לי חלק מהעבודה שלך בתור שרת חינוך."

"שלום חבר כנסת מיקי זוהר, אני נמצא פה באיזה יום כיף של הבת שלי מבית ספר בחולון, ואני רואה פה שזה לא נגמר רק בבתי משפט ובכל גוף בארץ, תבין מה קורה פה, תבינו מה קורה פה, מגיל אפס מתחילים פה להסית, כאילו חופש הביטוי מקבל את חופש הביטוי פה, יש פה הסתה מגיל בית ספר… אמרתם בתי משפט, אמרתם פרקליטות, קבלו את זה במוזיאון קומיקס, כאילו שחסר קומיקסים אחרים, חסר לנו קומיקסים שמשתמשים גם בילדים בעניין הזה, דוחפים את זה מגיל צעיר, מגיל צעיר, מטורף לגמרי. ביבי מככב גם פה, על החמגשיות על כל הקישקושים. דוחפים את זה בכל כיוון."

הורים בחולון טוענים על חשיפת הילדים לתכנים מסיתים. תערוכה במוזיאון הקומיקס בחולון. צילום אבי מיכאלוב

דוברת עיריית חולון, נורית בייסקי, הפנתה את בקשת התגובה לאשת היח"צ של החברה לתרבות בעיר, מאיה קורבט, וזו תגובתה במלואה. 

תגובת מוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס: "המוזיאון עוסק בקריקטורות ובקומיקס וכך גם התערוכה "ציפורן שלופה" מציגה קריקטורות שנעשו לאורך עשרות שנים ע"י אמנים מכל קצוות הקשת הפוליטית, ומדגיש את מקומה של הסאטירה בחברה דמוקרטית. התערוכה הוצגה במוזיאון בחודשים האחרונים וזכתה להצלחה גדולה ולביקורות מהללות, והיא תינעל בסוף החודש. עד אז אנו מזמינים את כלל הציבור להגיע למוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס בחולון וליהנות מיצירותיהם של מיטב אמני הקריקטורה בישראל המציגים בתערוכה."

דוברת עיריית חולון, נורית בייסקי: התגובה מהיח"צ היא גם התגובה העירונית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות