בת ים

עיריית בת ים מקימה מאגר של עורכי דין עבור פרויקטים של התחדשות עירונית

כמו כן, על המבקש להיות עם ניסיון של לפחות 3 פרויקטים במידה וליווי בפועל כעורך דין מייצג בעלי דירות בפרויקט תמ"א 38. יתרה מכך, בפרויקט של פינוי בינוי על עורך הדין להיות עם ניסיון של שני פרויקטים לפחות שעברו חתימה והסכם התקשרות עם יזם ברוב הדרוש לטובת הפרויקט.

מדובר בצעדים שיבטיחו אנשי מקצוע איכותיים וראויים שעברו בדיקה ועומדים בתנאים שהעירייה דורשת וממליצה עבור התושבים שמעוניינים לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית. הגשת הבקשה להיכלל במאגר פתוחה עד לסוף ספטמבר ולאחר ראיונות המאגר יופיע באתרי העירייה ובמנהלת להתחדשות עירונית.

המנהלת להתחדשות עירונית היא שיתוף פעולה של העירייה עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, באה במטרה לסייע לתושבי בת ים לקדם תכניות להתחדשות עירונית, לספק להם מידע, לייעץ, לכוון, ללוות, ולהוות בית לכל מי שמתכנן או חושב להתחיל בתהליך תמ"א 38 או פינוי בינוי. השירותים הניתנים על ידי המנהלת יכללו: ייעוץ מקצועי לתושב בבחירת יזם, סיוע בהתארגנות תושבים, דאגה לזכויות, הדרכה קורסים בנושאים ייעודים, מרכז מידע בנושא התחדשות עירונית ועוד.

הקול הקורא באתר העירייה – https://bit.ly/2LYKRzv

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות