בת ים

בשורה לסטודנטים בבת ים: העירייה מקימה מעונות לסטודנטים בעיר

המבנה תוכנן בקפידה ויצירתיות על ידי "גל אור פיישביין" אדריכלים, בסגנון מודרני ועכשווי ובאופן נוח ופונקציונאלי למגורים של צעירים, כך שהמבנה יספק את כלל הצרכים המשתנים של הסטודנטים.

בנוסף לפרויקט זה, מבוצעים ברחבי העיר עוד מספר פרויקטים שמטרתם לענות על הצורך לדיור בר השגה לצעירים ואזרחים ותיקים ולמשוך לעיר משפחות צעירות ומשפרי דיור. לטובת פרויקט זה, נעשים מאמצים רבים ע"י כלל מחלקות העירייה ואגף ההנדסה בפרט על מנת להוציא את היתר הבניה לפועל בהקדם האפשרי ובכך לתרום להתפתחותה וצמיחתה של העיר למען רווחת התושבים.

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "מדובר בבשורה משמעותית שאנו מביאים לעיר. הקמת מעונות הסטודנטים הוא אינטרס עירוני-ציבורי. דיור בר השגה יאפשר לסטודנטים להתרכז בלימודים ולהשקיע את זמנם בלהצטיין, הם יביאו רוח צעירה, רעננה ותוססת, יחזקו את המסחר בעיר ונבטיח כי שילובם בעשייה הקהילתית ילך ויעמיק. אני מאמין כי בהמשך הדרך הם ימצאו בבת-ים מקום להשתקע בו, ובכך יהוו עוגן חשוב לפיתוחה ושגשוגה של העיר גם בעתיד. העירייה בראשותי תמשיך לפעול על מנת למצוא פתרונות דיור למשפחות הצעירות ולצעירים בכלל".

 

הדמיה: גל אור פישביין אדריכלים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות