בת ים

מדד "חוף נקי" של המשרד להגנת הסביבה: חוף בת ים הוא הנקי בישראל

מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, בירכה על ממצאי מדד "חוף נקי" ואמרה כי הם מבטאים את ההשקעה העירונית הרבה בפיתוח חופי הים ובשמירה על ניקיונם למען ציבור הרוחצים.

לבת ים רצועת חוף של 2.4 ק"מ אשר זוכה לשבחים ולפרסים. אגף החופים של העירייה מבצע מבצעי ניקיון יזומים במהלך כל השנה ובעיקר לקראת פתיחת עונה הרחצה הרשמית. בנוסף בבת ים הוקמה "סיירת מרחב", פרויקט ייחודי של עיריית בת ים אשר זכה להצלחה רבה. במסגרת הפרויקט מועסקים בני נוער במהלך חופשת הקיץ כסיירים, המגיעים לחופי הים, שם הם מבצעים  איסוף אשפה קלה, מחלקים שקיות אשפה ומאפרות למתרחצים ומקיימים הסברה בנושא חשיבות השמירה על הניקיון של חופי הים. בנוסף, ביום ו', 7.6.19 צפוי להתקיים אירוע עירוני באזור חוף הסלע והטיילת בשעות אחר הצהריים בנושא שמירה על חוף הים של בת ים.

צילום: יואב פלי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות