תרבות

לילה לבן 2019 בסימן האירוויזיון בתל אביב-יפו

מאז ההכרזה, בכל שנה מציינת העירייה את הכרזת אונסק"ו בסדרת אירועי "לילה לבן", המשלבים בתוכם ערך נוסף של העיר: היותה "עיר ללא הפסקה".
העיר משמשת בית חם למוסדות תרבות רבים, לאמנים וליוצרים, הניזונים ממנה ומזינים את הדופק שלה. העיר היא המוזה ומקור ההשראה ליצירה תרבותית ענפה ומגוונת, והיא פתוחה לכל גילוי של מחשבה מקורית.
הלילה הלבן הוא חגיגה הכוללת עשרות אירועים הנערכים במקביל בכל רחבי העיר – בחוצות ובמרכזי התרבות – משעות הערב המוקדמות אל תוך הלילה. האירועים פתוחים לקהל הרחב, חינם או בתעריפים מוזלים, והציבור מוזמן ליהנות ממגוון גדול וייחודי של מופעים.
ועוד עשרות אירועים בחוצות ובמוסדות התרבות: הופעות מוזיקה, מיצגי תאטרון, הרקדות ומופעי מחול, קטעי אופרות, רסיטלים קלסיים, הרכבי ג'אז, מופעי רוק ואלטרנטיבי, מיצגי וידאו, מפגשים עם אמנים ויוצרים, שיחות על ספרות ועל הגות, פעילות ספורט לילית, שיעור יוגה בזריחה, שופינג, תהלוכות רחוב, מסיבות במועדונים, תפריט לילי מיוחד במסעדות ובבתי הקפה, סיורים ליליים מודרכים ברחבי העיר והארה דקורטיבית של בנייני באוהאוס במתחם העיר הלבנה.
ניתן לנווט בין האירועים באמצעות האפליקציה העירונית "דיגיתל", שמציגה את כל המוקדים על גבי מפה מפורטת, ומציגה מידע מבוסס מיקום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות