ראשון לציון

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הנחה לרכוש כ-30 מיגוניות לגני הילדים

מ"מ וסגנית ראש העירייה המחזיקה בתיק החינוך, ליאל אבן זהר, תוביל את מהלך רכישת המיגוניות וכבר הבוקר קיימה ישיבה בנושא עם גורמי הביטחון והחינוך בעירייה "חשוב להרגיע ולציין כי במצב חירום, שיוגדר ע"י פיקוד העורף, הגנים שאין בהם מרחב מוגן, יועתקו למקום חלופי. במקביל אנו פועלים למציאת פתרונות מיגון לגנים שאינם ממוגנים תוך ימים ספורים. אנו ערוכים ומוכנים לכל מצב שיתפתח".

כזכור, כחודש לאחר כניסת ראש העירייה לתפקידו, בדצמבר האחרון, החלה העירייה ברכישת 180 מחסנים לגני הילדים. הרגע למהלך הוא סיור שקיים ראש העירייה, רז קינסטליך וסגנו- אבי חיים, בגני הילדים ונחשפו לתופעה שחדרי הביטחון בגני הילדים משמשים כמחסן ציוד ולא פנויים לשעת חירום. כעת, כל גן שהוצבו בשטחו מחסן אחסון, נדרש צוות הגן לפנות לגמרי את כל הציוד המצוי במרחב הממוגן או במקלט המצוי בגן ולהעבירו למחסן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות