ראשון לציון

כנפיים של קרמבו בראשון לציון: חניכים עם צרכים מיוחדים הופכים לחונכים

"כנפיים של קרמבו" מחברת בין בני נוער וצעירים עם צרכים מיוחדים. פעילות זו מייצרת חוויה שמצד אחד מלמדת את הצעירים להכיר, להבין ולכבד את האחר ומצד שני מאפשרת לצעירים עם הצרכים המיוחדים לחוות תנועת נוער ככל אחד. כאמור, בעיר קיימים שני סניפים, סניף במערב שפועל בעיר מזה ארבע שנים וסניף במזרח המתחיל את שנתו השלישית.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שילוב חברתי, מוטי עג'מי, פנה אל הפעילים ואמר בהתרגשות: "כמי שהוביל את הכנסת תנועה הנוער לעירנו התרגשתי עד מאוד במסדר הכנפיים השנה. השנה, הפך נער עם צרכים מיוחדים שהיה חניך לחונך, ושולבו עוד חונכים עם צרכים מיוחדים בתנועה. הפיכת החניכים לחונכים זהו הישג משמעותי ומעיד על הלך הרוח של התנועה. תודה לראש העירייה, רז קינסטליך, על התמיכה. אנו נמשיך לסייע ולעזור בהרחבת הפעילות בעיר".

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, איתי מתיתיהו, הוסיף: "האירוע ציין את התהליך שעברו הסניפים מתחילת השנה של גיבוש, היכרות ולמידה על מורשת התנועה וערכיה. העשייה של העמותה מבורכת ופועלת ממקום שמחה ואהבה".

סגן ראש העירייה, מוטי עג'מי וחבר המועצה איתי מתיתיהו בוחנים אפשרות להעברת הקומונה של התנועה לראשון לציון שתפעל באופן שוטף בעיר ובמשימות נוספות ובכך תחזק את המנגנון שפועל למען ילדים עם צרכים מיוחדים, לשילוב והכלה ולפעילות משותפת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות