בת ים

מעודדים עלייה בבת ים

בבת ים חיים, על פי נתוני משרד הקליטה, כ-53,000 עולים. מרבית העולים, הגיעו לישראל מרוסיה ומדינות ברית המועצות לשעבר. בנוסף, מתגוררים בעיר עולים חדשים מצרפת ואתיופיה.

אנסטסיה סהר שבצ'וק, מחזיקת תיק הקליטה: "זו גאווה עצומה שהעיר היא בין זוכי אות רשות מעודדת עלייה. אני רואה את התפקיד שלנו לא רק בלעודד את העלייה אלא בלהקל על הקליטה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חברתית ומחלקת הקליטה מצטיינת גם בזה ומסייעת רבות לעולים ולבני משפחותיהם. חשוב לזכור שהצלחת שילובם של העולים החדשים בחברה הישראלית, היא הצלחת החברה הישראלית כולה".

מחלקת הקליטה בחטיבת קהילה בעירייה עוסקת בליווי אישי של העולים החדשים, סיוע בחיפוש עבודה, הקמת ירידים שונים למען העולים, הפעלת חוגים והעצמה אישית, סיוע ברישום למוסדות חינוך, סיוע בתרגום וגישור מול משרדים שונים, פעילויות למבוגרים, הפעלת מערך מתנדבים שמסייע לעולים ועוד. כמו כן, מעודדת מחלקת הקליטה חיבור לקהילה ולארץ ישראל על ידי טיולים בנופיה של הארץ, הקמת מועדונים חברתיים, חגיגת חגי ישראל ביחד ועוד.

 

צילום: מחלקת קליטה – עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות