ראשון לציון

פורסם המכרז להקמת מעונות לסטודנטים במערב ראשון לציון

החברה הכלכלית , כאמור, אמונה על הפרויקט שימוקם על ציר שדרות רבין במערב העיר, בסמוך למכללה למנהל, בשטח של כארבעה דונם. לפרויקט יש כבר היתר בנייה כך שלאחר פרסום המכרז בחודש והכרזת הזוכה ניתן לצאת מיד לבנייה.

בסך הכל המעונות יתנו מענה ל-520 סטודנטים כאשר העירייה תעניק עדיפות לתושבי העיר הלומדים במוסדות אקדמיים, ללא קשר למקום לימודיהם. הבשורה הנוספת היא שהמחירים צפויים להיות מוזלים שכן העירייה ניגשה לקול קורא שפרסמה החברה הממשלתית "דירה להשכיר" וזכתה בו, כך שהסטודנטים העתידיים ייהנו משכירות הנמוכה ממחירי השוק.

החשיבה התכנונית לא פסחה על דגשים של תכנון בר-קיימא, והפרויקט יכלול, בין היתר, מערכות פוטו-וולטאיות וחללים לתאורה ואוורור טבעיים. בנוסף תקצה החברה הכלכלית במבנה שטחים למועדון סטודנטים, חדרי לימוד משותפים ופינות ישיבה בכל קומה. המבנה יכלול גם חנייה תת קרקעית של כ-50 מקומות חנייה.

הדמיה: קיקה בראז אדריכלים ומתכנני ערים וקימל אשכולות אדריכלים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות