ראשון לציון

"גם כשיש קשיים בחיים חייבים להתמודד ולהוציא מעצמך את המקסימום"

מי שהקים את  קבוצת  "סל-גל" הינו הסופר והמפיק מיקי גולדנברג. הערך שעומד מאחורי היוזמה הוא הרצון לשנות את הדימוי המוטעה שיש לחברה "הבריאה" על אנשים בעלי מוגבלויות.  את השיתוף פעולה בין בתי הספר לקבוצה יזמה ראש מנהלת שירות לתושב רמז כצנלסון, דבורה אלמלם פרץ ובהשתתפות ראש מטה בטיחות בדרכים, ישראל סלע, וזאת כחלק מתוכנית זהירות בדרכים.

מנהלת בית -ספר "יסוד המעלה", מיה שירי, הוסיפה: "הילדים שיתפו פעולה מאוד, התעניינו והזדהו עם הסיפורים.  חוו איתם חוויה מעשית. הילדים לא רק שמעו את השחקנים הם גם פעלו ושיחקו איתם. לצוות ההוראה הייתה לחלוחית בעיניים. השאיפה היא להפיץ את הפעילות לבתי-ספר נוספים בעיר ולקרב את לב בני הנוער אל עולם הנכים ובמקביל להוצאת האנשים בעלי המוגבלויות אל עולם חדש ומקסים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות