חדשות

שלושה פורצים "עבדו" בדירה בפתח תקווה וניסו להימלט כשהשוטרים הגיעו. אחד מהם כמעט והצליח

מהחקירה התברר כי החשודים התפרצו לדירה בקומה הראשונה בבניין, גנבו תכשיטים והכניסו אותם לשקית. כאשר הגיעו השוטרים למקום נמלטו שניים מהחשודים לקומת הגג של הבניין, ומשם קפצו למרפסת השכנים ששהו באותה עת בדירה.

החשודים נכנסו לדירת השכנים והסתתרו בחדרון פנימי. כשבעלת הדירה נכנסה לחדר, היא הבחינה באחד החשודים כשהוא יוצא ממקום המסתור שלו בחדר. החשוד נעמד מולה, וסימן לה עם ידו להיות בשקט. בעלת הדירה העדיפה דווקא לצעוק והחשוד נמלט תוך כדי שהוא דוחף אותה הצידה. בהמשך כאמור הוא נעצר על ידי השוטר שעה שניסה להימלט מהמקום.

3 החשודים, בני 25, 27 ו־28 מלוד ומפתח תקווה, נעצרו ונחקרו בתחנת המשטרה. מעצרם הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה והיום הוגשו נגדם כתב אישום בעבירות של התפרצות לדירת מגורים, הסגת גבול פלילית והפרעת שוטר במילוי תפקידו.

יחד עם כתב האישום הוגשו נגד השלושה גם בקשות למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

 

 

צילום אילוסטרציה: גטי אימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות