חדשות

תושב המרכז נעצר לחקירה בחשד לסחר בבעלי חיים מוגנים. בביתו נמצאו בעלי חיים בשווי מיליון שקלים

בבדיקה התגלו כ-25 ציפורים מסוג "מוטציות קקריקים" שעל פי החשד הגיעו לתחומי ישראל מבלגיה. הציפורים הוברחו בתנאים קשים וחלקן נמצאו מתות. השווי המוערך של הציפורים  כ-300 אלף שקלים. 2 החשודים, תושבי עכו בשנות ה-50 לחייהם הועברו לטיפול של רשות הטבע והגנים. בנוסף אחד מהחשודים קיבל קנס מרשות המיסים בשווי של 104 אלף שקלים.
יתיר שמיר, מנהל האגף לחי והצומח ברשות הטבע והגנים, ציין: "ישראל חתומה על אמנה שתפקידה לשמור על מינים הנמצאים בסכנת הכחדה. האמנה קובעת מינים המותרים ואסורים בסחר. הרשות פועלת ברמה המקומית וברמה הבינלאומית לשמירה על חיות הבר ועל המגוון האקולוגי, תוך תיאום בינלאומי עם מדינות השונות החתומות על האמנה. הקמת יחידת המודיעין מהווה מרכיב חשוב בקידום אכיפת החוק ושמירה על חיות הבר".
במשמר הגבול מציינים כי ימשיכו את שיתופי הפעולה הרבים שנעשים יחד עם רשות הטבע והגנים. שיתופי הפעולה כוללים בתוכם בין היתר מעטפת מודיעינית משותפת המביאה לתפיסת העבריינים ומגנה על שלום בעלי החיים והציבור.
צילום: רשות הטבע והגנים ודוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות