חדשות

עיריית אור יהודה מכשירה נאמני ניקיון במתחם סחל"ב

עיריית אור יהודה באמצעות היחידה לעבודה קהילתית מכשירה נאמני ניקיון במתחם סחל"ב (סיני לשעבר). במסגרת ההכשרה, יוכלו אותם נציגים לקחת פרטים של אנשים שעוברים על החוק בנושא הניקיון ולהעביר אותם לנציגי העירייה. מדובר בתושבים אכפתיים שמעוניינים לשנות את הרגלי השמירה על איכות הסביבה בשכונה באמצעות פעולות מניעה והסברה.

בשבוע שעבר נערך מפגש במרכז לחינוך סביבתי חירייה של נאמני הניקיון עם נציגי העירייה השונים שיעבדו מולם בשלל התחומים. מדובר בפיילוט ראשון שמתבצע באמצעות שיתוף פעולה של התושבים והעירייה. במסגרת המיזם, העירייה כאמור תכשיר את נאמני הניקיון שיוכלו לבקש מאדם שלכלך להזדהות ולתעד את פעולותיו. המידע יועבר למחלקה המשפטית שתנתח את תוצאות התיעוד ותפעל באופן נקודתי בהתאם לדיווחים. במקביל, יעסקו הנאמנים בפעילות הסברתית כדי לצמצם תופעות שליליות בתחום הניקיון. עם סיום המפגש של נאמני הניקיון, נערך סיור במרכז לחינוך סביבתי של חירייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות