ראשון לציון

שים לב: משאית אשפה לפניך

ראש עיריית ראשון לציון הנכנס, רז קינסטליך, אמר: "העירייה תמשיך לאמץ כל פתרון שישפר את זרימת התנועה בעיר ויקל על תושבי העיר. אנו נמשיך להוביל תהליכים משמעותיים על מנת להפוך את ראשון לציון לעיר החכמה בישראל".

נעם רשף, מנהל קהילת שותפויות ב-Waze, הוסיף:  ״Waze מפעילה תוכנית שיתוף מידע עם מאות ערים ורשויות ברחבי העולם. מטרת התוכנית היא להפוך את המידע התחברותי לנגיש ואפקטיבי עבור האזרחים, ולשפר את חייהם משמעותית. אנו שמחים על הצטרפות ראשון לציון לתוכנית, ובטוחים שתושבי העיר ייהנו מחוויית ניווט משופרת ומועילה״.

זו אינה הפעם הראשונה שעיריית ראשון לציון משלבת טכנולוגיה לשיפור איכות חיי התושבים. רק בחודש שעבר השיקה העירייה בשיתוף חברת הענקGoogle שירות המאפשר ניווט ייעודי לרוכבי אופניים. מדובר בשירות שנכנס לראשונה לארץ בתל אביב, ירושלים וכאמור בראשון לציון.

רוכבי האופניים מזינים כתובת יעד ובוחרים באפשרות "רכיבה", עם האייקון של רוכב האופניים, כאמצעי התחבורה. הפיצ'ר יאתר עבור המשתמשים את מסלול הרכיבה הקצר ביותר בהתבסס על שבילי אופניים קיימים, מינימום עליות והימנעות ככל הניתן מכבישים מסוכנים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות