ראשון לציון

השף שהעביר סדנת בישול לחירשים עם מתרגם לשפת הסימנים

אז התברר שהיו חסרים שני מוצרים. השף לא התרגש ואמר מיד שהוא ישלים את כל מה שחסר, וכך לפני הסדנה, רכש השף את כל המוצרים החסרים והגיע למקום. בליווי מתרגם לשפת הסימנים שעמד לצידו, הוא פתח את הסדנה ואמר: ״סדנת הבישול הזו מרגשת אותי, יותר מהרבה דברים שעשיתי בחיים״. יחד עם הנשים, החל משה להכין טרטר דג אינטיאס שהוגש עם אבוקדו ועגבניות למנה ראשונה, ריזוטו, ולמנה העיקרית הכין השף דג לברק ברוטב מיוחד. הנשים סייעו בהכנה ודאגו לרשום את המתכון. אחרי שלב ההכנה והלימוד ישבו כולם לארוחה טעימה עם הרבה חיוכים יחד עם שף אביב משה.
יו"ר ועד מועדון החירשים, שמואל בן עטר, סגניתו חוה סלאם וחבר הועד יעקב איבגי העניקו לשף תעודת הוקרה. ״הנתינה שלו אמיתית״ אמרו במועדון החירשים ״הוא התרגש מאוד, היה סבלני וכמובן האוכל היה טעים מאוד״.
מועדון החירשים פועל בשכונת נחלת יהודה מזה עשרים שנה. מתקיימות בו פעילויות מגוונות כמו שחמט, חוג צילום, הרצאות וכאמור ערב נשים שבועי.

צילום: עידן גרוס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות