ראשון לציון

המעורבות החברתית של התלמידים: לימוד טניס לילדי עולים

הפעילות מתקיימת במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" שלוקחים בה חלק תלמידי החטיבה הבוגרת. התוכנית היא חלק מתפיסה מערכתית שמשרד החינוך מוביל בנושא מעורבות חברתית ברמת הפרט, הקבוצה והקהילה, במגזרים השונים ובקרב אוכלוסיות שונות. התכנית מכוונות לטפח בוגר ערכי, בעל תחושת ערך ומשמעות, בעל יכולת ניהול עצמי, המרגיש שייכות לקהילה, לחברה ולמדינה ואחריות כלפיהן, והמוכן ליטול חלק בעיצובן ובבנייתן. התכנית מבוססת על הגישה הפדגוגית של למידה מתוך שירות.
לאחרונה התקיים יום מוקד לתוכנית במהלכו קיבלו התלמידים מידע על התכנית ונחשפו לחלק ממקומות ההתנסות. בתחילת היום נערך שיעור חינוך בנושא ההתנדבות, ולאחריו התקיים פאנל מקומות התנדבות, שבו הסבירו על תכניות הקיימות באותו המקום. אחת ממחנכות השכבה סיפרה: "הסתכלתי על פני התלמידים בעת הצפייה בסרטונים שהוקרנו בזמן הפאנל, וראיתי עד כמה זה ריגש אותם ועד כמה זה נגע לליבם. ראיתי תלמידה שבדרך כלל מפריעה בכיתה, שישבה עם דמעות בעיניים, וחשבתי לעצמי שברגעים אלו מתרחש פה משהו חשוב מאוד".
תושבים ובעלי עסקים בעיר שמעוניינים לתרום לקהילה בדרכם, מוזמנים ליצור קשר עם מינהל קהילה בטלפון 03-9547456

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות