חדשות

צפו: ש"ס ברמת גן מביעה תמיכה בכרמל שאמה הכהן. מטה זינגר: "הוא נכנע ללא תנאים לדרישות הרשימה של ש"ס שיפגעו קשות בציבור החילוני"

תזכורת ממה שהצהיר ב-2013 שאמה הכהן וכתב: "למרות רצוני לאחד את כל הזרמים בעיר ממר"צ ועד ש"ס, לא יכולתי להיענות לדרישות שהציבה בפניי ההנהגה הרבנית המקומית של ש"ש שלא מתיישבות עם השמירה על הסטטוס-קוון ועם עוד ערכים ועקרונות שאנחנו מחויבים ונאמנים להם…".

אלא שמסתבר ב-2018 שאמה הכהן ככל הנראה עשה פניית פרסה וקיבל בחיבוק את תמיכת ש"ס בו, כפי שניתן לראות בסרטון הרב כאן.

הפוסט בו כתב שאמה ב-2013 למה הוא לא נכנע לדרישות ש"ס והלך איתם

גם במטה ישראל זינגר מאשרים כי אכן נציג ש"ס, שמכהן כסגנו של זינגר, העביר את תמיכתו בהוראת הרב ניסן לכרמל שאמה הכהן. במטה זינגר אומרים הערב: "מטה זינגר חוזר ואומר לכל אורך הבחירות האלה כי הפוסל במומו פוסל ולאחר שכרמל ניסה בכל כוחו לשסות את הציבור החילוני והבטיח כי יהיה ראש עיר של כולם הוא נכנע ללא תנאים לדרישות הרשימה של שס שיפגעו קשות בציבור החילוני ברמת גן. זינגר הבטיח שיהיה ראש עיר של כולם וקיים וימשיך לקיים".

תגובת מטה כרמל שאמה הכהן: "מדובר בעוד פייקניוז מבית המדרש של ראש עיר בהיסטריה שבלחץ מכך שעוד מעט יהיה היסטוריה יחד עם ההסכם שלו עם אגודת ישראל.  אין שום הבטחה לסגירת העיר בשבת ואפילו לא פירור של הבטחה. החזית הדתית המאוחדת שמורכבת מנציגי הבית היהודי ואנשי ש"ס  היא הרשימה היחידה שמייצגת את הציבור הדתי בעיר וכל נסיון הדרה שלהם כמו של כל מגזר או מגדר הינו דבר פסול וחשוך שמונע בעיקר מפוליטיקה זולה וצביעות. 

ברמת גן יש מקום לכולם כאשר איש באמונתו יחיה תוך כבוד הדדי והכלה של השונה והאחר. עקרונותינו ומטרותינו ברורים פורסמו ונאמרו באופן עקבי ורציף גם במצע ולא ישתנה בהן פסיק אחד. כל הסכם כאשר יחתם יפורסם לציבור בהתאם לחוק".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות