חדשות

חשיפה : חבר ועד בכיר בעיריית ר"ג במסרון לעובדים: "ישבתי עם כרמל שהבטיח לדאוג לסייעות לאחזקת רכב. הגורל שלכן בידיכן, כולן הצביעו לכרמל"

פנינו לאדן עצמו ושאלנו אותו האם לא שמע על כך שעובד עירייה אסור לו להיות מעורב פוליטית במערכת הבחירות והאם הוא סגר עסקה של קבלת דברים תחת הבטחה לבחור בכרמל שאמה, כל זאת משתמע לכאורה מהמסרון שהוא שיגר לעובדות בעיריית רמת גן?

כך ענה מר אדן: "אני מתמודד מוביל לראשות ועד עובדי העריה אהבתי לשמוע בחוג בית את כרמל מדבר על תנאי השכר והעסקה של העובדים ומצאתי לנכון לעדכן בכך את העובדים והעובדות שמוצפים בשקרים לגבי כרמל. כרמל מבין שכדי להחזיר את העיר להיות נקייה, או לשפר את השירות יש צורך בעובדים מתוגמלים ולא מתוסכלים ואני שמח מאוד על כך ומברך אותו על רגישותו החברתית והאנושית. כל שאר הדברים הם חסרי שחר ונועדו לפגוע בו עם הרבה לשון הרע,אני כאדם מאמין מעדיף להתרחק מכך".

כשהקשנו ואמרנו למר אדן שהוא כתב במפורש כי ישב בפגישה עם כרמל שאמה הכהן ולא פגש אותו סתם במהלך חוג בית, ציין אדן: "אז לא דייקתי..זה היה בחוג בית ועם עוד משתתפים".

לגבי האיסור של עובד עירייה להיות פעיל וליטול חלק באירועים פוליטיים הקשורים בבחירות המקומיות, אדן לא השיב.

פנינו לתגובת כרמל שאמה הכהן ושאלנו האם לא עולה ממסרון ששלח אסי אדן הבטחות שהוא נתן לאדן ולעובדי העירייה, בתמורה לכאורה לקבל את קולם, דבר העולה ממנו סימן שאלה גדול. וכן שאלנו את שאמה הכהן איך הוא יושב ונפגש פוליטית עם עובד עירייה, דבר שאסור לעובד על פי חוק.

הולך ומסתבך? האם כרמל שאמה הכהן הוציא מקופת הציבור כספים רבים לחברה שמקורבת אליו?. צילום: ניוזים ישראל

להלן תגובתו של כרמל שאמה הכהן: "אני מכיר את אסי אדן מילדות. אין לו שום תפקיד במטה שלי ומעולם לא הבטחתי לו דבר באופן אישי. אין לי שום ידיעה ובטח לא שליטה על הודעות וואטסאפ פרטיות שלו. אני גאה שהמצע שלי כולל התייחסות לתנאי השכר המחפירים של עובדים זוטרים בעירייה ובחברת מפעלי בית עמנואל וברור לי שבלי שיפור תנאי העסקתם העיר תישאר אחת מחמשת הערים המלוכלכות בישראל. אין צורך להרחיב על רמת שביעות הרצון של הסייעות ותנאי העסקתן המחפירים. לגבי מעורבות עובדי עירייה, במערכת הבחירות הלוואי ולא היו מתערבים שהרי הם פועלים לעיני כל לטובת זינגר, כולל בכירים ביותר".

תגובת העירייה: "מעורבות עובדי עירייה בפעילות בבחירות, אסורה בהתאם לחוזר מנכ"ל ולהנחיות היועץ המשפטי לממשלה. העובד יוזמן לוועדת המשמעת העירונית לבירור משמעתי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות