בת ים

עיריית בת ים מציגה: סדנאות הסתגלות לחיים

בנוסף, נפתחה לאחרונה קבוצת למידה בנושא פיננסים. הקבוצה נמשכה 4 מפגשים בני שעתיים כל אחד. המפגשים התמקדו בנושאים: היכרות עם עולם הבנקאות; היכרות עם מושגי בסיס , אמצעי תשלום שונים, עמלות נפוצות וכו'. ניהול ובניה תקציב משפחתי מאוזן, הלוואות ומשכנתאות.
בשנה זו מתוכננות סדנאות והרצאות חד פעמיות בנושאי הורות, בריאות, התמודדות עם עליה בגיל ההתבגרות להורים ונערים/נערות, קבוצות תמיכה לעולים, קבוצות להורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים וקבוצה לילדים המטפלים בהורים קשישים. כמו כן מתוכנן טיול הורים וילדים, וסדנה להעצמה אישית.
השירות, ניתן כחלק מודל קליטה עירוני ייחודי שפותח באגף לשירותים חברתיים של העירייה במסגרתו מלווים עובדים סוציאליים של עיריית בת ים את העולים חדשים במסגרת פיילוט ארצי של משרד הרווחה.
המעוניינים להשתלב בתוכניות או לקבל סיוע וליווי אישי מוזמנים לפנות לעו"ס אליענה קרגר בטלפון: 03-5556159 או במייל: eliana@bat-yam.muni.il ניתן להשאיר הודעות בשפה הרוסית.

צילום: דוברות עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות