תרבות

סוכות ביפו העתיקה: חגיגת יצירה ואמנות לכל המשפחה

במסגרת הפעילות המרכזית בכיכר קדומים יתקיימו שתי סדנות בהשראת אמנות ה"פופ ארט" שיספקו לכם זמן איכות עם הילדים והמשפחה. במסגרת הסדנות יצרו המשתתפים בעזרת מדבקות, צבעים וחרוזים צבעוניים מובייל לתלייה ושלט לבית עם מוטיבים פופ ארטיים צבעוניים והומוריסטים. הפעילות ללא תשלום.
כמו כן מוזמנים המבקרים לבקר בסטודיו "פופ אפ" של קבוצת אמני הרחוב מקולקטיב 45/46 ובסטודיו "פופ אפ" של האמנית לילך מדר ולצפות בתהליכי יצירה, בסמטת כיכר קדומים 3 וסמטת מזל דגים 12.
זאת ועוד, מוזמנים המבקרים להמשיך בסיור בסמטאות הייחודיות של יפו העתיקה להתרשם מאמנות ועיצוב בגלריות נוספות, לבקר בגלריית הרחוב בה מוצגת תערוכת "יוצאים לאור 2", המציגה את מיטב העבודות של בוגרי בתי הספר והאקדמיות לאמנות ברחבי הארץ. העבודות מוצגות בתוך קופסאות אור המוארות בחשכה שמעניקות לסמטה מראה ייחודי.
במוזאון יפו מתקיים בימים אלו פרויקט "אתר" – פרויקט שהות אמן רב-תחומי, המתארח ומארח במוזיאון יפו. במסגרת הפרויקט ניתן יהיה להגיע ולצפות באמנים היוצרים ובעבודותיהם (הכניסה בשעות הפעילות וללא תשלום).
לצד פעילויות אלו, יוכלו המבקרים לקחת חלק בסיורים השונים שיתקיימו במהלך ימי החג ביפו העתיקה: סיור קלאסי, סיור דתות, סיור ארכיאולוגיה וסיור עליות ומחתרות. בנוסף, במרכז המבקרים "תמונות יפואיות" יוצג סרטון מולטימדיה מרתק המספר את סיפורה של יפו העתיקה.
כל הפרטים באתר יפו העתיקה: www.oldjaffa.co.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות