ראשון לציון

השירות הווטרינרי מדווח על עלייה של כ-25% בנטישת כלבים, עקב כך יזם השירות הווטרינרי יום אימוץ

במהלך יום האימוץ הוצגו כלבים מקסימים שהגיעו מהכלבייה העירונית של ראשון לציון במטרה למצוא בית חם ומשפחה שתתאים להם. תושבים רבים הביעו התעניינות בפעילות של השירות הווטרינרי ונרשמו כמאמצים פוטנציאליים לעתיד. הווטרינר, דר' טל אסיף, רופא בשירות הווטרינרי, אמר "שיתוף הפעולה בין השירות הווטרינרי, אירוע בר רחוב ואגף הצעירים על מתנדביו הרגיש לנו מאוד טבעי, המטרה שלנו היא ברורה- לתת לכלבים האלו וכלבים אחרים בכלבייה הזדמנות לזכות בבית ומשפחה אוהבת". האירוע משך תשומת לב רבה בקרב באי המדרחוב ותנועה ערה נרשמה באזור. לאור הצלחת האירוע מתוכננים ימי אימוץ נוספים במסגרת בר רחוב.
השירות הווטרינרי במנהל איכות הסביבה משקיע מאמצים רבים בחיפוש בית חם לכלבים שנאספו מהרחוב. דרך אתר העירייה, דף הפייסבוק העירוני ובקרב עמותות רבות למען בעלי חיים, אבל גם שם יודעים שמעט מאוד מהכלבים מאומצים. על פי נתוני משרד החקלאות רק כלב אחד מתוך עשרה, יזכה לבית חם.
ניתן לאמץ כלבים כל השנה בכלבייה העירונית של ראשון. פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון
03-9682444 או במוקד העירוני בטלפון 106.

צילום: השירות הווטרינרי העירוני ועידן גרוס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות