תרבות

גם כשהתותחים יורים המוזות אינן שותקות

"אנו רואים בכך אירוע חשוב לקידום האמנות בעיר, אירוע שיפנה תשומת לב מיוחדת לאמני הדרום, ואירוע נוסף לרגל חגיגות 140 שנה להיווסדה של העיר", ציינו בעמותה והוסיפו: "אנו מאמינים כי קוד הצופן המניע את ידיו של האמן, את מכחולו ואת כל אביזרי יצירתו, נובע מהקשר שלו לסביבת חייו: זיכרונותיו, ניסיון חייו, המראות, הריחות והטעמים אותם הוא נושא עימו. היצירות מעבירות את המסר האישי של כל אמן בהתייחסותו למקום. את המקום לא בונים רק מאבנים, קודם כל בונים אותו מרוח, מאידיאל".
עמותת אמני פתח תקווה המונה 250 אמנים ציירים פסלים וצלמים תציג את היצירות של אמני ישובי עוטף עזה בגלריית הציפור הכחולה, שמהווה בית לאמני העיר. בניהולה של העמותה הפך בית האמנים למרכז תערוכות תוסס המציע תמהיל מגוון וייחודי של אמנות ישראלית. תוכנית התערוכות השנתית כוללת סדרה לאמנים צעירים המציגים לראשונה את עבודתם, וסדרה לאמנים ותיקים.
התערוכה תתקיים בתאריכים 30 באוגוסט-29 בספטמבר.
לפרטים נוספים: שרה רז 0505533111, Ptart08@gmail.com

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות