חדשות

צפו: הפקחים הגיעו להציל כלבה מוזנחת והזדעזעו לראות מה קורה בדירה בה גרים גם בני אדם בלב העיר פ"ת

ביום המדובר, הגיעו נציגי השרות הווטרינרי יחד עם השיטור העירוני מצויידים בצו כניסה מבית המשפט. בעל הדירה סירב בתחילה לתת לצוות להיכנס וטען בשיחה טלפונית כי הוא לא נמצא בבית. לאחר דין ודברים וכאשר הוסבר לו שיש בידי הנציגים צו כניסה מבית משפט, הופיע האחרון לאחר שעתיים, כפי שנקבע עימו. מתברר שבעל הבית היה בבית וניסה בינתיים להוציא כמויות אשפה מהדירה.

עם כניסת הצוות לדירה התגלו כמויות גדולות של צואה, שתן ואשפה (כפי שניתן לראות בתמונות). הפקחים העידו: "המצב שנגלה היה מזעזע כולל ריח צחנה חריף. המצב הזה הינו בניגוד לחוק ותקנות צער בעלי חיים".

התנאים הקשים בה חיים בני האדם והכלבה בדירה. צילום: עיריית פ"ת

הכלבה שהייתה בדירה נלקחה לכלבייה העירונית בהתאם לצו. בבדיקה עלה כי לכלבה יש שבב שרשום על שם בעלים אחרים, כמו כן, חיסון כלבת אחרון נעשה לפני 3 שנים. "השרות הווטרינרי יצור קשר עם הבעלים הרשומים ויעשה כל מאמץ להחזיר את הכלבה לבעליה החוקיים", עוד ציינו.

בנוסף- הודעה דחופה על תנאי המחיה בדירה נמסרה לאגף שירותים חברתיים ובריאות בעירייה להמשך טיפול.

בשירות הווטרינרי ציינו: "השירות הווטרינרי ימשיך לדאוג לכלבים ולחתולים ברחבי העיר, גם לאלו המטופלים בבתים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות