ראשון לציון

"רחצה בחוף הים לא צריכה להוות מכשול עבור אף אחד"

במהלך המסיבה, שנערכה זו השנה השנייה במסגרת "עיר ידידותית לילדים"- בהובלת מנהל קהילה- אגף נוער וצעירים; לשכת שיקום נכויות במנהל הרווחה ואגף חופים ואגמים, בשיתוף פרלמנט הנוער ראשון לציון, פרלמנט הילדים, תנועת הצופים, "כנפיים של קרמבו", מועדון נוער "רעם הגלים" ארגון יוניסף וארגון ECOOCEAN, התקיימו פעילויות לילדים, מוזיקה בחוף, שמש, אבטיח וכמובן הים. וכמובן המצילים בחוף ובני הנוער- יגויסו לסייע לאנשים עם נכות להיכנס למים.
כחלק מהירתמות העירונית למען אנשים בלי מוגבלויות, חברו יחד בשנה שעברה אגף חופים ואגמים, מנהל קהילה, ולשכת שיקום ונכויות במנהל לשילוב חברתי ושאלו הורים לילדים עם נכויות שונות כיצד ניתן להקל עליהם כשהם מגיעים לבלות בחוף הים. בעקבות תשובותיהם והצרכים שעלו מהשטח, נצבעה הסככה המונגשת בצבע כחול ובמקום הוצב תמרור הנכה. כמו כן, אגף חופים ואגמים בנה דק פריק שמגיע עד קו המים ונרכשו כסאות גלגלים ייעודיים עם גלגלי בלון המאפשרים הגעה נוחה למים. בנוסף, רועננו ההנחיות והוגברה האכיפה על כניסה לחניית הנכים עם תו נכה רק כאשר האדם עם הנכות נמצא ברכב. לאחרונה, אף הוצבו שלטים מונגשים- המציינים את הימצאות עגלות ההנגשה הימית לרווחת ציבור אנשים עם נכות.

צילום: אבי קקון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות