Uncategorized

פרסום ראשון: המועמד לראשות העיר ר"ג, ליעד אילני ו"רמת-גן שלנו" מתחזקים בשני בכירים לשעבר במערכת הביטחון: אריה רמות- שיפמן ועמית לבני

תא"ל (מיל') רמות-שיפמן, יליד רמת-גן ותושב שכונת קרית קריניצי, שימש בין היתר כמנכ"ל המשרד לביטחון פנים, מנכ"ל החברה הממשלתית "נתיבי הגז הטבעי לישראל" וסגן ראש "נתיב" במשרד ראש הממשלה.

רמות-שיפמן, שהשתחרר מצה"ל בדרגת תת אלוף, מילא במהלך הקריירה הצבאית הארוכה והמפוארת שלו שורה של תפקידי פיקוד ומטה, ביניהם: סגן מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ראש המנהל האזרחי ברצועת עזה, מח"ט 97, מח"ט 204 ומפקד סיירת שקד.

תא"ל (מיל') אריה רמות-שיפמן. "אני רואה באילני כמי שמתאים לעמוד בראשות העיר"

 

"נדרשת חשיבה חדשה"

 

עם הצטרפותו לתנועת "רמת-גן שלנו", מעיד שיפמן: "מהיכרותי עם ליעד אילני אני רואה אותו כמי שמתאים לעמוד בראשות העיר, להוביל אותה להתחדשות הנדרשת ולביעור השחיתות מהחיים הציבוריים. לעירייה אתגרים רבים בהכנת העיר כולה לתרחישי חירום, כמו חלילה מלחמה ורעידות אדמה. לכן, יש לפעול להקמת גוף מתנדב שיסייע בתחומים אלו. כמו כן, כתושב ותיק בשכונת קרית קריניצי, ברור לי כמו לכל תושבי מזרח רמת-גן כי נדרשת חשיבה חדשה, כדי לפתור את בעיות התשתית והתחבורה הקשות שעלולות להחמיר עם כוונת הממשלה לבנות עשרות אלפי יחידות דיור נוספות.

"חברתי לתנועת 'רמת-גן שלנו', כי יש לאילני את הפתיחות ולי יש את הניסיון הנדרש כדי להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלו. אנו נפעל במשותף להשגת היעדים שתנועת 'רמת-גן שלנו' מציגה לציבור במסגרת תכנית אילני".

"אילני ייצר שלטון נקי משחיתות"

 

אל"מ (מיל') עמית לבני, המתגורר בשיכון הוותיקים ברמת-גן, משמש כיום כיועץ אסטרטגי לממשלות, חברות עסקיות וקמפיינים פוליטיים ברחבי העולם. בעברו מילא תפקידים בכירים בעולם הפרסום וביניהם: מנכ"ל קבוצת הפרסום ותקשורת שיווקית גיתם/BBDO  וראש אגף השיווק של חברת "אל על".

לבני, שהשתחרר מצה"ל בדרגת אלוף משנה, מילא במהלך הקריירה הצבאית הארוכה והמפוארת שלו שורה של תפקידי פיקוד ומטה שונים בחיל הים. בכלל זה היה מפקד סטי"ל, ובהמשך ייסד את המחלקה האסטרטגית בחטיבת דובר צה"ל ועמד בראשה.

אל"מ (מיל') עמית לבני. "אילני יחדיר רוח של התחדשות"

עם הצטרפותו לתנועת "רמת-גן שלנו", אומר לבני: "אני מאמין שליעד אילני, יחד עם הרבה אנשים איכותיים שאכפת להם, יכול להצעיד את העיר רמת-גן למקום אליו היא ראויה. אילני ייצר שלטון עירוני נקי משחיתות ולהחדיר רוח של התחדשות בעיר שדורכת במקום כבר יותר מידי שנים".

"אם שריר ובן משה היו מושכים בסבוב הראשון את המועמדות שלהם, ייתכן והייתי היום ראש העיר. אבל אני שמח על השותפות עם כרמל היום". צילום: מטה אילני

 

הנבחרת של אילני גדלה

 

רמות שיפמן ולבני מצטרפים לשורה ארוכה ומרשימה של בכירים נוספים שחברו לתנועת "רמת-גן שלנו" בראשות אילני, ביניהם ניתן למנות את:

רונית תירוש לשעבר ח"כ ומנכ"לית משרד החינוך, צורי ריינשטיין לשעבר בכיר במשרד ראש הממשלה וסגן הקונסול בניו יורק, מירה שנן לשעבר מ"מ מנהל אגף החינוך בעיריית רמת-גן ותיכון 'בליך', ד"ר יואב לוריה ראש יחידת הכבד בבי"ח 'שערי צדק' ונינו של מייסד ואבי העיר רמת-גן אברהם קריניצי, ציפי חזקי לשעבר חברת הנהלת ומועצת העיר רמת-גן, עופרה ויינגרטן השחקנית והבימאית המוערכת, גיל הלל – הזמר והיוצר, רו"ח לי-אור אשכנזי סמנכ"לית הכספים של קבוצת 'רנואר', עמנואל (מנו) אדיב לשעבר בכיר במשרד התחבורה, עו"ד חן גינון כהן בכירה במשרד עורכי הדין 'הרצוג-פוקס-נאמן', ד"ר יפעת אלקלעי מנהלת המעבדה לאימונולגיה קלינית בבית החולים 'איכילוב', מנחם (מנדול) זליחובסקי לשעבר סמנכ"ל רשות שדות התעופה ויועצו של ראש הממשלה רבין ועוד.

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות