ישר ולעניין

פסח 2018: מי מנקה את הבית לחג, אבא או אימא?

רוית קלוד, מנכ"לית חברת אס סי ג'ונסון: "לישראלים מודעות גבוהה לניקיון הבית ביחס למדינות אחרות. מהסקר עולה כי הישראלים מנקים את הבית בתדירות גבוהה. מעודד לראות שבגילאים צעירים יש מגמה של עליה בשותפות בני הזוג בניקיון הבית. עוד מסרה קלוד: "באשר לניקיונות לקראת חג הפסח, אנו עדים לכך שיש שימור של המסורת וניקיון הפסח הוא חלק מהותי בהתארגנות לחג גם בקרב הדור הצעיר."

לקראת חג הפסח מציעה אס.סי .ג'ונסון מוצרים לניקיונות פסח, בניהם: סדרת ריחות חדשים של המותג דאק – ג'ל לניקוי האסלה בריחות חדשים: לוונדר, טרופי, מנטה, פריחה והדרים. כמו כן משיקה ריח חדש לבישום הבית של גלייד – מכשיר ספריי אוטומטי בריח וניל. בנוסף מציעה החברה לפסח סדרת מוצרים של פלדג' סדרת מוצרים לניקוי ושדרוג הבית והגינה לחידוש בתרסיס או שמן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות