Uncategorized

עכשיו זה סופי: בעוד כחודש וחצי יפונו סוחרי השוק העירוני

מאז 2012, סמנכ"ל העירייה, איתן דורון, מנהל את הדיאלוג עם הסוחרים. הוא נפגש איתם וגיבש עם חלקם הסכמות לפינוי. אולם הפינוי התעכב מזה שנים בגלל מספר סוחרים שלא הגיעו להסכמות. שופטת בית המשפט השלום בראשון לציון, יעל בלכר, מתחה על הסוחרים ביקורת ואמרה: "העירייה התנהלה על פי העיקרון שכל אחד מהמחזיקים יקבל לעת הפינוי את הפיצוי המגיע לו, ככל שמגיע, בהתאם לזכויותיו בחנות הקיימת […]. אין מחלוקת כי אפשרות כזו עמדה גם לנתבעים, אך הם לא עשו לממשה".

עוד נאמר כי "באפשרותה של העירייה ואף מחובתה, בשים לב לכך שהיא מנהלת מקרקעי ציבור, לנקוט בהליכים ובסמכויות החוקיות העומדות לרשותה".

ראש העירייה, דב צור, בירך על ההחלטה. "לא ייתכן שסוחרים מנהלים עסק פרטי לחלוטין ולא משלמים דמי שכירות וחשבונות ארנונה, חשמל ומים. המשא ומתן לפינוי הסוחרים נעשה לפנים משורת הדין ומתוך רצון טוב במטרה להגיע לפתרון מוסכם, אני שמח שבית המשפט קיבל את עמדתנו לאורך כל התהליך ושבסופו של דבר הפינוי יבוצע בהסכמה".

 

צילום: עיריית ראשל"צ

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות