Uncategorized

"'ארליך, תביא ביצים'!" ביום ראשון הקרוב חוגגים חמישים שנה לצ'ארלי וחצי בהקרנה עם כוכבי הסרט והיוצר

רועי ברקן: "אם אבא שלי היה בחיים הוא היה אומר לי שחייבים לעשות את האירוע עם מצווה ומצווה זה לתרום ולתרום בעת הזאת זה לתרום לחיילים שנפצעו ולבני משפחותיהם ועל כן עשיתי את הדבר הזה. הולך להיות אירוע מאוד מרגש"

יהודה בארקן, כוכב סרטי הבורקס, הסרטים שכל אחד מדקלם לפחות פעם אחת בשבוע משפט מהם, החל ב 'מה רוצה התולעת?' ועד 'ארליך, תביא ביצים', השאיר אחריו מורשת אומנותית מכובדת שרבים יאמרו כי 'צ'רלי וחצי' הוא גולת הכותרת שבהם. השנה חוגג הסרט האלמותי חמישים שנה ומה יותר מרגש ומכבד מלהנות בהקרנה חגיגית של הסרט עם התסריטאי ומשתתפי הסרט….

ביום ראשון הקרוב, 9.6 בשעה 19:30 תתקיים הקרנה חגיגית של 'צארלי וחצי בסינמה סיטי גלילות כולל פאנל בהשתתפות דוד שושן ששיחק את מיקו, אריה מוסקונה, טוביה צפיר, אלי תבור התסריטאי ונאור ציון שיש לו 'דוקטורט' על צ'ארלי וחצי "יהיה מרגש, תהיה הקרנה של הסרט שתשעים ותשעה אחוזים מהאנשים לא יצא להם לראות את צ'ארלי וחצי בקולנוע וזה עותק חדש שעבר דיגיטציה תיקוני סאונד. יהיה מאוד מרגש כבר אמרתי? " רועי ברקן, בנו של יהודה שמנציח את זכרו של אביב ברחבי הארץ, עושה זאת גם באירוע החשוב הזה "מדובר בשני אירועים באותו היום, האירוע הראשון נמכר כשהיציע באולם הגדול נתרם לנפגעי הנובה, לחיילים פצועים ולמשפחות מפונות מהצפון והדרום, האירוע הזה בשיתוף עמותת "ואהבת" שמטפלת בחיילים ובבני משפחותיהם וחלק מההכנסות הולכות לעמותה שזה צעד מאוד מבורך, שאם אבא שלי היה עוד בחיים הוא היה אומר לי שחייבים לעשות את האירוע עם מצווה ומצווה זה לתרום ולתרום בעת הזאת זה לתרום לחיילים שנפצעו ולבני משפחותיהם ועל כן עשיתי את הדבר הזה. שוב, הולך להיות אירוע מאוד מרגש."

ברקן מתרפק על העבר אבל פועל כל הזמן גם לחזק ולחדש "חמישים שנה עברו… הרבה זמן… 1974 2024… ועכשיו הוצאנו עם שלומי שבת את קליפ החידוש לשיר של צ'ארלי וחצי ששר במקור אורי רווח, אח של זאב רווח, שיהיה גם באירוע עצמו, כשלצערי שלומי לא יהיה, הקליפ כבר יצא ומקבל תגובות מדהימות מכל עבר. וגם אשתו של זאביק רווח תהיה

לשאלה איך הקהל מקבל את זה עכשיו עונה ברקן "בצורה מדהימה, האולם הגדול הוא 600 מקומות שנמכרו כולם ובגלל ההיענות פתחתי עוד אולם וגם האולם הזה יהיה מלא, ולרגע אחד קטן אני מתרגש כשאני פותח הופעות והן נמכרות. אני מאמין שבכל הארץ אנשים צמאים להתרפק על העבר ורוצים ליהנות מהסרטים של פעם שכבר אין כמותם….

לרכישת הכרטיסים האחרונים שנשארו לאירוע לחצו כאן: 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות