Uncategorized

באר שבע: מתנדבי ידידים הוזעקו לחלץ ילדה מוגבלת ניידות, רתוקה לכסא גלגלים, שננעלה ברכב לבדה. בפעולה נחושה ומורכבת חולצה בשלום לעיני אביה

שקד: "כשהגעתי למקום מצאתי את האבא, בסמוך לרכבו הגדול שמותאם לנכים ובתוכו הבת שרתוקה לכסא גלגלים. התחלנו מיד בפעולה נחושה ויצירתית"

כאשר התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילדה נכה מוגבלת ניידות, שננעלה בשגגה ברכב לעיני אביה, ברחוב האורגים בבאר שבע, חליל אלנעמי – אחראי הדרכות נגב צפוני ושקד חווה פנחס – כונן הסניף, מיהרו למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הילדה בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

שקד: "כשהגעתי למקום מצאתי את האבא, בסמוך לרכבו הגדול שמותאם לנכים ובתוכו הבת שרתוקה לכסא גלגלים. התחלנו מיד בפעולה נחושה ויצירתית, מאחר והידית נתקעה וכפתור פתיחת החלון לא הגיב ללחיצה. בסיוע חליל פתחנו את הדלתות לאחר דקות אחדות, לשמחת האבא וכוחות החירום שנכחו במקום. זו פעם שניה שאני מחלץ בהצלחה מרכב נעול והאנדרנלין גבוה. כל מה שאתה חושב באותו הרגע זה על הילד שברכב ואין לתאר את תחושת הסיפוק של הצלת חיים, ברגע שהילד יוצא בריא ושלם".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים או להשאירו ללא השגחה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

קרדיט תיעוד: ידידים

דף הבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות