ניוזים חמיםחדשות

4 תושבי אשדוד ניסו לייבא דרך חבילות דואר "תמימות" סמים מסוכנים בשווי של מיליוני שקלים

4 תושבי אשדוד, נעצרו בחשד לייבוא מחו"ל, דרך חבילות דואר, של סמים מסוכנים מסוג MDMA במשקל של כ-15 ק"ג, ובשווי מוערך של מיליוני שקלים

ראשיתה של החקירה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם רשות המיסים, לאחר שהתקבל דיווח מיחידת הסמים של מכס מרכז, שם אותרה חבילה שמקורה בחו"ל, ושעפ"י החשד מכילה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג MDMA במשקל כולל של כ – 15 ק"ג.

במהלך החקירה שערכו החוקרים, הצליחו להתחקות אחר זהותו הנמען, ובפעילות מבצעית שנרקמה ע"י בלשי הימ"ר בתאריך ה 9.6.21, נעצרו 4 חשודים (שנות 20-30, אשדוד) מרכזיים בייבוא הסמים, לאחר שהגיעו לנקודה בה חשבו כי יקבלו לידיהם את 'החבילה'.

החשודים נחקרו בחשד לעבירות של ייבוא וסחר בסמים מסוכנים, ועפ"י החשד כוונתם הייתה לסחור ולהפיץ את הסמים ברחבי הארץ, וכך לגרוף לכיסם מיליוני שקלים.

מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט, ובסוף השבוע הוגשה נגדם הצהרת תובע ע"י הפרקליטות, ומעצרם הוארך עד לתאריך 28.6, בו צפויה הפרקליטות להגיש נגדם את כתב האישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות