ניוזים חמיםחדשות

צעיר בן 24 משדרות לקח את קרובת משפחתו בת ה-5 למקום מבודד ושם אנס אותה וביצע בה עוד עבירות מין קשות

בן 24 משדרות הסיע את קרובת משפחתו בת החמש בלבד למקום מבודד, שם אנס אותה, כפה מין אוראלי ועוד. במשך חודשים המשפחה לחצה על האם שלא להתלונן, אך לפני מספר ימים האם התלוננה והצעיר נעצר והודה במעשים

תושב שדרות בן 24 נעצר אמש לחקירה בחשד שביצע עבירות מין חמורות, בהן אינוס בילדה כבת 5, קרובת משפחתו. החשוד קשר את עצמו לאירועים בחקירתו והודה בחשדות המיוחסים לו והיום הוא יובא לדיון בדבר הארכת מעצרו בבית המשפט השלום באשקלון.

המקרה הקשה אירע לפני מספר חודשים, אולם רק בימים האחרונים אמה של הילדה הגיעה למשטרת קריית גת והגישה תלונה נגד הצעיר. זאת לאחר שבמשך כל הזמן קרובי משפחתה הפעילו עליה לחצים, שלא להתלונן נגד קרוב משפחתה.

החקירה נפתחה בעקבות תלונת האם וממנה עולה כי החשוד, בנסיבות שטרם התבררו, לקח את הקטינה ברכבו ונסע איתה למקום מבודד, שם ביצע בה עבירות מין חמורות, לרבות מעשים מגונים, מין אוראלי, עבירות אונס ומעשי סדום.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות