ניוזים חמיםחדשות

נהגים באשדוד דיווחו הבוקר על נהג שנוסע בפראות ומסכן נהגים והולכי רגל. כשהשוטרים אתרו את הרכב, הבינו את הסיבה

2300 מיקרוגרם וכמעט פי 10 מהמותר בחוק - זו התוצאה שהתקבלה הבוקר בבדיקה ראשונית שנערכה לנהג שנתפס, לאחר שהשתולל בכביש, כשהוא בגילופין באשדוד

 

בשעות הבוקר המוקדמות התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות רכב משתולל ומסכן את משתמשי הדרך בעיר אשדוד, ותוך זמן קצר שוטרים שהחלו בסריקות, איתרו את הרכב ועצרו אותו לבדיקה.

השוטרים שמיד הבחינו כי הנהג תחת השפעת אלכוהול, ערכו לו בדיקה ראשונית באמצעות מכשיר 'הנשיפון', שהראה אינדיקציה של 2300 מ"ק, שכאמור כמעט פי 10 מהמותר על פי חוק.

הנהג בן 29 מאשדוד החשוד נעצר לחקירה באגף התנועה במרחב לכיש, שם סירב לעבור בדיקה במכשיר 'הינשוף', שבסיומה יבוצע לו שימוע על ידי קצין משטרה באשר לפסילת רישיון הנהיגה שלו והשבתת רכבו, וכן יוחלט באם להביאו בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות