ניוזים חמיםחדשות

פתיחה ברגל שמאל: שריפה פרצה במטבח מלון "ישרוטל" בים המלח. 4 עובדים נזקקו לטיפול

כוחות כיבוי פועלים בשעה זו בשריפה שפרצה במלון ישרוטל שבים המלח. רק היום נפתחו בתי המלון, ודווקא היום בצהריים השריפה והעשן בבית המלון קלקלו את החגיגה

 

במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבלו מספר הודעות על שריפה ועשן במטבח מלון ישרוטל בים המלח.

למקום הוזנקו צוותי כיבוי מתחנות ערד וים המלח. לוחמי האש אשר הגיעו למקום החלו מיד בסריקות במטבח המלון ובחדר האוכל בעקבות העשן הרב אשר נראה במקום.
בשלב זה אין אש ודאית במקום אך עשן רב הצטבר בקומת חדר האוכל והמטבח. במקום מטופלים 4 מעובדי המלון על ידי מד"א לאחר שככל הנראה שאפו עשן ומוגדרים קל.

צוותי הכיבוי שפועלים במקום ביצעו פינוי מלא של הקומה כולל חדר האוכל והמטבח מעובדים עד אשר יושלמו הסריקות. הצוותים במקום חולקו לגזרות ובמקביל לשחרור העשן מתחילים בפעולות סריקה גם בקומות העליונות בכדי לשלול חדירת עשן.

מפקד תחנת דימונה טפסר משנה גרשון קלימי אשר נוכח במקום: "צוותי הכיבוי מבצעים פעולות משולבות ומהירות במקום בכדי לוודא שאכן העשן לא חדר לקומות העליונות. במקביל מבצעים פעולות לשחרור עשן וסריקה כללית לאיתור לכודים בקומה. בשלב זה 4 נפגעים במצב קל ומטופלים במקום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות