קרית ים: פתיחה חגיגית למרפאת כללית גלי ים

בטקס חגיגי במעמד ראש העיר קרית ים דוד אבן צור, רב העיר יוסף אברקי, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוות המרפאה, נחנכה השבוע פתיחתה של המרפאה החדשה של כללית בקרית ים

ראש העיר דוד אבן צור ברך בפתיחה ואמר: "אני מברך על פתיחת המרפאה בעיקר בתקופה זו. אני מודה לכללית ורונן ששמים דגש על העיר קרית ים, זו מרפאה רביעית בקריה וזה לא מובן מאליו. הפתיחה מבטאת את החזון של קרים ים, להמשיך לצמוח ולהתפתח, ב 5 השנים הקרובות מספר התושבים צפוי לעלות ל80,000. אני מאחל לצוות המרפאה בהצלחה, שימשיך להעניק שרות מצוין לתושבים".

המרפאה מונגשת ונמצאת במבנה חדש הכולל מרחב מוגן, אזור מותאם לילדים, פינת הנקה והחתלה מאובזרת להורים ואזור נפרד לרפואת נשים.

ד"ר עואד כרים מנהל המרפאה: "במרפאה צוות מקצועי ואדיב שתמיד מוכן לסייע. ניתנים בה שרותי רפואת משפחה, ילדים, נשים, שירותי סיעוד, שירותי משרד ובית מרקחת והיא מאובזרת בציוד חדש ומתקדם. בנוסף היא פתוחה גם בימי רביעי אחר הצהריים".

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית ברך בטקס ההשקה ואמר: "אני רוצה להודות לראש העיר על שיתוף הפעולה ההדוק בינינו, גם בתקופת הקורונה עבדנו יחד למען תושבי קרית ים וגם עכשיו בתקופה בה עלינו להיות מוכנים לתרחיש חירום בגזרה הצפונית אנו עובדים יחד כתף לכתף כדי לתת מענה מתאים. זהו אירוע מרגש, למרות הקושי והאתגר בתקופה זו, כללית ממשיכה לפתח שירותים למען האוכלוסייה ומחליטה לפתוח מרפאה נוספת ולהנגיש את שרותיה באזור גדל ומתפתח כך שכלל השירותים יהיו קרובים לביתם של התושבים. אני מבקש להודות לכל השותפים לפרויקט פתיחת המרפאה שעשו זו במהירות וביעילות המתבקשת לאור התקופה. אנו במחוז מדברים ועושים, לפני שהאיזור סיים להתפתח וחלק מבנייני המגורים עוד לא אוכלסו, אנו פותחים מרפאה שתוכל לקלוט את התושבים החדשים. בקרית ים יש לנו 2 מרפאות אחודות – קרית ים רסקו וקרית ים צפון שגם עברה שיפוץ נרחב ונפתחה שם יחידה להתפתחות הילד. בשעת חירום בתיאום עם ראש העיר, כללית תיתן מענה לכלל התושבים, ללא קשר לשיוך קופתי בשתי מרפאות אלו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות