מרפאת גלי ים החדשה של כללית בקרית ים נפתחה היום (8.1) ותעניק שרותי רפואת משפחה, ילדים, נשים, בדיקות מעבדה ובית מרקחת קרוב לביתם

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית ברך על פתיחת המרפאה: "פתיחת המרפאה החדשה היא בשורה משמחת עבור תושבי קרית ים. מרפאת גלי ים מתווספת לשלושת המרפאות בקריה שכבר היום מעניקות שרות לתושבים רבים. חשוב לנו להמשיך לפתח ולהנגיש לכלל התושבים את שרותי הכללית בשגרה ובחרום"

מרפאת גלי ים החדשה של כללית בקרית ים, מחוז חיפה וגליל מערבי בהובלתו של ד"ר עואד כרים נפתחה היום יום ב' 8.1. המרפאה ממוקמת ברחוב אליעזר קפלן 3 בקרית ים ומעניקה שירותי רפואה לתושבי העיר לרבות רפואת משפחה, ילדים, נשים, שירותי סיעוד בהובלתה של אילנה בימון, שירותי משרד בהובלתו של איהאב סלאמה ובית מרקחת בהובלתה של אעתידאל עאסלה.

המרפאה מונגשת ונמצאת במבנה חדש הכולל מרחב מוגן, אזור מותאם לילדים, פינת הנקה והחתלה מאובזרת להורים ואזור נפרד לרפואת נשים.

שעות פעילות המרפאה הן: ימי א' ו-ב' 08:00-15:30 , ג' 10:00-18:30, ד' ו-ו' 08:00-12:00, ה' 08:00-12:00, 15:30-18:30.

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית ברך על פתיחת המרפאה: "פתיחת המרפאה החדשה היא בשורה משמחת עבור תושבי קרית ים וכעת הורים וילדים נוספים בקרית ים יוכלו לקבל את השרות לו הם זקוקים במרחק הליכה מביתם. מרפאת גלי ים מתווספת לשלושת המרפאות בקריה שכבר היום מעניקות שרות לתושבים רבים. חשוב לנו להמשיך לפתח ולהנגיש לכלל התושבים את שרותי הכללית בשגרה ובחרום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות