חדשות

דרמה בבית המשפט: הערעור שהגיש ראש העיר ברוורמן לסגירת המפעלים בסגולה פ"ת, התקבל 

בדיון שנערך היום הציגה העירייה בקשה לקבלת טענתה, שנדחתה בבית המשפט המקומי בפתח תקווה, לפיה, ישנם נתונים המוכיחים מעל לכל ספק כי מפעלים אלו מהווים גורם מזהם סביבתי חמו ודין מפעלים אלו להסגר עד להוכחה חד משמעית לאי סיכון התושבים. בית המשפט קיבל באופן חד משמעי את עמדת העירייה.
השופט אברהם יעקב קבע בפסק הדין, כי התנהלות ראש העיר והאחריות לתושביו, סבירה ואף מעבר לכך.
״ההוכחות שהוצגו בפניי מראות כי יש חשש כבד לתחלואה במחלת הסרטן, פגיעה בעוברים וכיוצא בזה מחלות קשות״, כתב השופט יעקב. עוד אמר השופט בפסיקתו כי: ״ראש העיר במהלכיו הציג אחריות נאותה לתושביו ופעל במלא סמכותו על מנת להגן על התושבים״.
השופט אברהם יעקב קבע כי עד שלא יוצגו הוכחות חותכות מטעם המוסד שבסמכותו הנושא הזה, קרי המשרד להגנת הסביבה: ״אני מקבל את הערעור ואת הצו המנהלי לסגירת המפעלים״.
ההתרגשות במהלך השמעת פסק הדין באולם הדיונים הייתה גדולה והתושבים, שנכחו בדיון, אף מחאו כפיים.
ראש העיר ברוורמן הביע שביעות רצון מהחלטת השופט ואמר כי הצדק יצא לאור: ״מדובר במאבק צודק וענייני על בריאות התושבים שלי ואני מקווה שההחלטה האמיצה של השופט תהווה דוגמא ומופת למערכת משפט ששמה בראש מעיניה את טובת הציבור. אני מתכוון עוד לקבל שורה של החלטות כדי להבטיח גם בעתיד את בריאות התושבים בפתח תקוה״.
המאבק שמוביל ראש העיר פתח תקוה איציק ברוורמן לסגירת שני מפעלים, שעוסקים באחסונם של חומרים מסוכנים באזור התעשייה סגולה, זכה לאחד ההישגים המשמעותיים ביותר עד כה.
בתמונה: ראש העיר ברוורמן ועו"ד יחזקאל ריינהרץ רושמים ניצחון לקול תרועות התושבים בדיון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות