חדשות

סופשבוע אלים במועדונים בתל אביב- ארבעה מקרים של תלונות על אונס שהתרחשו במועדוני תלא ביב, אחד מהמתלוננים בחור בן 19 מהשרון

צילום: אילוסטרציה גטיאימג'ס

תלונה נוספת הגיעה מצעירה בת 20 מתל אביב, שסיפרה לחוקרים כי גבר אנס אותה בדירתה. מבדיקת המשטרה עולה כי בין המתלוננת לבין החשוד הייתה היכרות קודמת. עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בסריקות לאיתור החשוד, שאותר כעבור זמן מה והובא לחקירה.
צעירה נוספת בת 20 התלוננה היום במשטרה כי פגשה אתמול בצעיר מרמלה, במהלך בילוי במועדון ברחוב בן אביגדור בתל אביב. בשלב מסויים השניים נכנסו לרכבו של הצעיר ושם על פי החשד היא נאנסה על ידו כך לטענתה. החשוד אותר ונעצר ובשעות אלו הוא מובא לבית משפט השלום לדיון בהארכת מעצרו.
המקרה הרביעי אירע לצעיר מהשרון כבן 19, שיצא אמש מבילוי במועדון ברחוב קרליבך בתל אביב ולטענתו נאנס על ידי גבר אחר. המשטרה עורכת חיפוש אחר החשוד במעשה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות