חדשות

צפו: הגיעו לצפות בסרט ב"סינמה סיטי" בראשל"צ ונחרדו לראות מקקים מהלכים על המושבים, לכלוך מחריד ועוד "מטעמים"

אלא שלפי הסרטון שניתן לראות כאן זה לא מה שציפה לרינת (שם בדוי, השם המלא שמור במערכת), כשהגיעה לצפות בסרט הנפלא "פלא" בסינמה סיטי בראשון לציון.

רינת מספרת: "הגענו לצפות בסרט בהצגה הראשונה היומית של 10.20 בבוקר, באולם 12. מדובר בהצגה הראשונה של היום, כלומר לא היו לפני כן הקרנות. ועדיין הגענו לאולם שמלא בליכלוך מזעזע, הכיסאות מוכתמים, הכל מלוכלך בצורה מחרידה בפנים. אבל זה עוד מילא, כשהדלקנו את פנס הנייד כדי לחפש את המושב שלנו, נחרדנו לראות מקקים שמתהלכים על המושבים, בכל מקום".

כפי שניתן לראות בסרטון, בצורה אירונית משהו, בזמן שרינת מצלמת את הזוועה שנגלתה לעיניהם, בקולנוע מתנגנת פרסומת על חוויית הצפייה ב"סינמה סיטי". אז זהו, שרינת ומשפחתה לא הסכימו "ליהנות" מחווייה כזאת.

רינת פנתה להנהלת המקום, אך אלו עד היום לא חזרו אליה עם הסברים או התנצלות.

והשאלה היא, למה משפחה צריכה להוציא מאות שקלים על חוויה כזאת?

מהסינמה סיטי נמסר בתגובה: "בהקמתם של מתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ, הושקעו מאות מיליוני שקלים, מחשבה ותכנון רב על מנת להעניק לקהל הצופים חווית שירות, בידור וקולנוע מובילה. כמו כן, מושקעים מדי שנה עשרות מיליוני שקלים נוספים בניקיון, תחזוקה ושדרוג המתחמים ואולמות הקולנוע- מלבד הניקיון השוטף של אולמות הקולנוע בין הקרנה להקרנה, מוחלפים כל הכסאות בכל אולמות הקולנוע בכל שנתיים ובכל חצי שנה מתבצע ניקיון יסודי של הכיסאות באולמות הקולנוע באמצעת מכונה מיוחדת.
כמדי שנה ולקראת תקופת הקיץ מתבצע ריסוס וטיפול במזיקים בכל מתחמי הסינמה סיטי וכך בוצע לפני מס' ימים כולל טיפול במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות