חדשות

אלפים ליוו בגבעתיים את גלי בללי ז"ל שנספתה באסון הערבה. "הכאב מפלח את הלב על לכתה של בחורה ערכית ומיוחדת במינה"

הכאב על לכתה של גלי מלווה מיום היוודע הבשורה, עיר שלמה. חבריה בבית הספר הקימו פינת הנצחה וכפי שניתן לראות בתמונה, הציבו לוח בו כל אחד מהם נפרד ממנה.

בהלוויה, חבריה ל"כנפיים של קרמבו" הניחו על קברה הטרי חולצה של התנועה עם מכתב פרידה ועניבה.

רבים ספדו לגלי שנספתה בדמי ימיה, לגלי שכולם מתארים כבחורה ערכית משכמה ומעלה, אחת שרק לפני כמה חודשים כתה בפרס "אלעד ריבן" היוקרתי על תרומה חברתית.

אחד מחניכיה ב"כנפיים של קרמבו" כתב לה: "את היית אדם מאוד חשוב בשבילי, היית אדם שתמיד היה שם בשבילי ואני אשאיר אותך תמיד אתי כל החיים. אני לא עוזב אותך".

 

החולצה של כנפיים של קרמבו, שכל כך היה קרוב לליבה, שהונחה על קברה הטרי של גלי. צילום: רשת חברתית

ראש העיר, רן קוניק, שהוא חבר קרוב של המשפחה ושגדל מילדות עם אביה של גלי, ואמה אתי היא חברה ברשימתו למועצה, הכיר את גלי כפי שהוא סיפר מרגע שהייתה עוד עובר.

קוניק ספד לה ואמר לאחר ההלוויה:

"לוויה קשה מאוד, נוראית. 3,000 איש !! הגיעו ללוות אותך בדרכך האחרונה, גלי בללי.
ההספדים של בני המשפחה והחברים, שברו לכולנו את הלב. לא יודע מאיפה שאבתי את הכוחות לדבר הפעם.
אף אחד לא סיפר לי שחלק מהתפקיד שלי זה להספיד ולקבור 5 פרחים צעירים ונדירים תוך 4 שנים, שניים מהם תוך חודש, והאחרונה, בתו של חברי מילדות, גלי, אותה אני מכיר עוד מהיותה עובר.
כמות האנשים בלוויה הייתה מעוררת כבוד וגאווה, לשבעה ודאי יגיעו אלפים. זה לא ינחם כי אין נחמה באסון כזה, לעד לא תהיה, אבל זה מחזק. ההורים, האחים ובני המשפחה המורחבת, זקוקים לחיבוק של כל העיר. תבואו לנחם, זה מגיע להם, זה מגיע לגלי.
גלי הייתה מלאכית פה בגבעתיים 18 שנה, עשתה טוב להרבה אנשים, בעיקר לילדים על צרכים מיוחדים. עכשיו היא למעלה, עושה טוב למלאכים.
יהי זכרה ברוך".

 

צילומים: מהרשת

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות