חדשות

אישום נגד גנב רכב, שניהל מרדף מסוכן עם המשטרה ברחובות ראש"לצ, התנגש ברכבים וגרם לפציעתם של אחרים

כוח משטרה זיהה את הרכב הגנוב כשהוא נוסע על כביש 20 וסימן לנהג הרכב לעצור בצד. בתגובה, האיץ הנאשם את מהירות נסיעתו ופנה בניגוד לכיוון התנועה בכביש 1 לכיוון מזרח. מיד לאחר מכן, התנגש הרכב הגנוב חזיתית ברכב פרטי וגרם לפציעתם של שלושת יושבי הרכב. החשוד נטש את הרכב ונמלט מהמקום. שלושת הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

פעילות חקירתית של משטרת ישראל תוך איסוף ממצאים מהזירה, הובילה לאיתורו ולמעצרו של החשוד לפני כשבועיים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון, ובשבוע שעבר כאמור הגישה הפרקליטות כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין גניבת רכב, סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תעבורה, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, חבלה חמורה, הפקרה אחרי פגיעה ושהייה בלתי חוקית.

 

תמונה: הרכב הגנוב לאחר תפיסתו. צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות