חדשות

צפו: תושב דרום תל אביב נכה מתחנן לסודנים שיכורים שיניחו לו, לאחר שהחלו להתקוטט ולהשתולל מתחת לביתו

אור, מרגישים החמרה במצב?

לגמרי. אנחנו סובלים מזה כל לילה ולילה, יש כאן חמארה בהגר"א 69, זה מין מחסן של ישראלי שמשכיר אותו לאריתראית שמפעילה בו בר בלתי חוקי ומוכרת בירות. הגשנו תלונות לעירייה ואין קול ואין עונה. המשטרה מגיעה ועושה את העבודה כשהם באים אבל המשטרה זה רק אקמול. הם באים רק כשיש רעש וזה חוזר חלילה. ואתמול היה השיא….

למה?

כי היו פה מכות חבל על הזמן, רבו שני סודנים מתחת לחלון שלנו ועשו רעש מטורף וזה בשתיים בלילה, כן? הם התחילו לצעוק והשכן מלמטה, נכה משותק ברגליים שסובל הכי הרבה, יצא עם כיסא הגלגלים ורדף אחריהם ואיים עליהם עם הכלבים שלו וביקש שיילכו מפה, כל השכנים יצאו החוצה והם לא הלכו, הם היו שיכורים לגמרי. החמארה זה המקום המרכזי למכות, זה הרוטשילד של הסודנים…. אני גר פה ארבעה חודשים ורק סובל. זה נוראי.

המשטרה הגיעה?

כן, המשטרה באה, אחרי עשר דקות כשכולם כבר התפנו, אנחנו גירשנו אותם. בזמן המכות עברה ניידת שיטור עירוני ממש ליד, הם ראו הכל ולא עצרו. השוטרים ביקשו שנרד ואנחנו ביקשנו שילכו, היה כבר אחרי שתיים וכבר לא היה למה לרדת, לא היה אף אחד. השוטר רשם את המקרה והלך. אני חייב לציין שהם באים בד"כ והם עושים את העבודה. הפעם השוטרים הגיעו מאוחר. הפיתרון זה לא המשטרה אלא העירייה שצריכה לסגור את כל החמארות ומהר. זה לא נורמאלי מה שהולך פה. זה לא חוקי ואף אחד לא עושה כלום בשבילנו, תושבי דרום תל אביב!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות