חדשות

קובי מידן מותח ביקורת להחלטת עיריית ראשל"צ להדיח אותו מיום הזיכרון: "ההחלטה הזאת עלולה לגרור את השכול לויכוח הפוליטי"

מידן כתב תגובה בעמוד הפייסבוק שלו היום: "קיבלתי לידיי בצער רב את החלטת מועצת העיר ראשון לציון בראשות ראש העיר, דב צור. למן תחילת 'הפרשה' הבהרתי כי הדברים, שנכתבו בדף הפייסבוק הפרטי שלי, כאדם פרטי וכאזרח, נכתבו מתוך כאב אמיתי.
הוספתי והבהרתי כי הכוונה בדברי לא היתה לחיילי צה"ל. צה"ל או חיליו, היקרים ללב כולנו, אינם מוזכרים בחמש המילים שחוללו את הסערה, ולא בכדי.
למרות זאת, הוספתי עוד, כי אם מישהו פירש כך את הדברים ונפגע מהם – אני מתנצל. חד וחלק. שבתי על הדברים בפוסט נוסף שפרסמתי והפניתי במיוחד לבני המשפחות השכולות.
הבהרת הדברים הזאת הייתה מקובלת גם על מפקד גלי צה"ל – תחנת השידור הצבאית. יש לכך משקל רב בעיניי.
ההחלטה שיזם ראש העיר, שמתעלמת מהנסיבות, היא החלטה מוטעית מאד בעיני מעבר למקרה הפרטי שלי, עלולות להיות לה השלכות מדאיגות מאד על גבולות השיח ותרבות השיח בחברה המשותפת היקרה לכולנו. ולא פחות חמור: דווקא ההחלטה הזאת עלולה לגרור את השכול לויכוח הפוליטי. אני מאמין שאיש לא מעוניין בכך, בוודאי לא אני.
לכן, ומעומק ליבי, אוסיף היום רק זאת: בפני המשפחות השכולות ובפני כאבן, אני מרכין את ראשי. כך כל השנה, ובמיוחד בימים הכאובים הללו, ערב יום הזיכרון.
ליבי יהיה עם בני המשפחות, הפעם מהבית".

 

צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות