חדשות

אמו של סרן גל לב-רן ז"ל מראשל"צ, שנפל בלבנון בפנייה לקובי מידן: "אם אתה מתעקש להנחות את הטקס, לפחות תתנצל בפני המשפחות השכולות". בינתיים, בקשה לישיבת מועצה דחופה בעניין. ולמה העירייה לא מוסרת את החלטתה?

תושבים רבים קראו וקוראים למידן שלא להגיע ומפצירים בראש העיר, דב צור, לבטל את הפועתו בטקס.

אף יו"ר בית יד לבנים בעיר פנה למידן במכתב וביקש שיבטל את הופעתו. מידן מצידו ענה כי אין בכוונתו לבטל את הנחיית הטקס וכי בדבריו לא פגע בחיילי צה"ל.

ורדה לב-רן, אמו של סרן גל לב-רן ז"ל מראשון לציון, שנפל בעת שירותו בלבנון, פנתה אף היא לקובי מידן במכתב וכך כתבה לו:

"שלום קובי, שמי ורדה לב-רן ואני אמו של סרן גל לב-רן שנפל בלבנון (נפגשנו לפני שנה בטקס).

מיותר לומר לך כמה דבריך פגעו בי ובזיכרון של גל. אבל אם ההתנצלות שלך כנה ואמיתית ולא באה רק כדי לשמור לך על מקום העבודה והפרנסה, אני מצפה ממך להתנצל בפומבי בפתיח של הערב 'במותם ציוו', בשידור חי בטלוויזיה".

 

צילום: פייסבוק קובי מידן

 

המכתב שהפנתה ורדה לב-רן לקובי מידן

למי שתוהה – עד עתה מידן לא השיב לאם השכולה ורדה.

אתמול, חבר מועת העיר, אסף דעבול ועוד חברי מועצה אחרים בהם מוטי עג'מי הפנו מכתב לראש העיר, דב צור וביקשו ממנו לקיים ישיבה שלא מן המניין דחופה ובה ידונו בהדחת מידן מהנחיית טקס יום הזיכרון לחללי צה"ל.

בעירייה אמרו למערכת "ניוזים" כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית לגבי הנחיית הטקס על ידי קובי מידן השנה.

דעבול אמר ל"ניוזים": "לאור דבריו החמורים של קובי מידן . אני סבור שאין זה ראוי שהוא ינחה ערב קדוש זה של חללי צהל . לכן אני קורא לו לגלות רגישות ולוותר .כמו כן אני קורא לראש העיר דב צור להשמע לרחשי ליבם של תושבי העיר, המשפחות השכולות וחיילי צהל, שמזה מס ימים פונים אלי ואל חברי המועצה האחרים,  ומבקשים בכל לשון של בקשה לבטל את ההסכם עם קובי מידן.

"לאור זאת, הוצאתי מכתב לראש העיר ובו זימון ישיבת מועצה דחופה שלא מין המניין . עליו אני תקווה שיחתמו חברי מועצת העיר. זאת בכדי למנוע חלילה פרובוקציה ואו מעשה שלא יעשה על ידי אחד מבאי האירוע, ואז יפגע בקדושת ערב חשוב זה לחללי צהל ובו יהיו המשפחות השכולות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות