חדשות

צפו: עדכון לתאונה בין רכבת לרכב פרטי בקו לוד: נקבע מותם של שניים מהנוסעים. אחד מהפצועים קשה, איבד את רגלו

כוחות של מד"א טיפול נמרץ איילון וכן כוחות של לוחמי אש הוקפצו לזירת התאונה הקשה. צוותי כיבוי והצלה בסיע צוותים מתחנת ראשון לציון הוזנקו לחילוץ הנוסעים בשני הרכבים הפרטיים. מדיווח ראשוני עולה כי לוחמי האש ואנשי מד"א מטפלים בנפגעים בשתי זירות שנוצרו במקום, בהם יש מעבר לפצועים גם לכודים שלוחמי האש פועלים לחלץ.

כתוצאה מפגיעת הרכבת הרכב נחצה לשניים.
זירה 1 – חצי רכב עם שניים פצועים קשה שפונו לטיפול מד"א. זירה 2 – חצי רכב שנגרר למרחק של 600 מ" עם שני לכודים מחוסרי הכרה במצב אנוש, שלפני דקות אחדות מותם נקבע. לוחמי האש החלו בפעולות חילוץ מורכבות באמצעות ציוד חילוץ הידראולי וכלי הרמה.
אחד מהפצועים קשה, כאמור, מעוצמת הפגיעה איבד את רגלו שנכרתה.
לוי יצחק אופן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לשני נפגעים באורח קשה. תוך כדי הטיפול הרפואי הראשוני שהענקנו בזירה לפצועים פעלו צוותי הכיבוי לחילוץ שני גופות מחלק נוסף של הרכב שנחצה לשניים כתוצאה מפגיעת רכבת. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הגיעו לזירה להגיש סיוע לנוסעי הרכבת שראו את התאונה ולקו בחרדה".

 

לוחמי האש חילצו מהרכב שנחצה לשניים את 4 הפצועים, מתוכם נקבע מותם של 2. צילום: דוברות כיבוי אש מרכז

כאמור, מפרטים ראשוניים עולה כי: רכב אשר פרץ ככל הנראה לשטח מסילה שלא כחוק, בין רמלה לנען, באזור שאינו מפגש כביש-מסילה מוסדר, נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. הוזנקו גם כוחות רכבת ישראל.

אין נפגעים מבין נוסעי הרכבת. למקום הוזנקה גם רכבת נוספת במטרה לפנות את הנוסעים.

 

 

בשל האירוע, ובהתאם להנחיות משטרת ישראל, הקו בין לוד לבית שמש  סגור לתנועת רכבות והרכבות תחלנה/תסיימנה את נסיעתן בתחנת לוד.

במשטרה מבקשים: "אנו שבים וקוראים לבעלי רכבים לנהוג על פי החוק ולא לעלות עם רכבם לשטח המסילה".

 

צילומים: דוברות כיבוי מרכז

סרטון: איחוד הצלה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות