חדשות

קובי מידן עונה ליו"ר יד לבנים בראשל"צ שקרא לו שלא להנחות את טקס יום הזיכרון: "אני מתכוון להנחות את הטקס. לא פגעתי בחיילים וגם התנצלתי"

יו"ר יד לבנים ראשון לציון, חיים דינר, כתב במכתב נרגש כך למידן היום:

"בשם ועד המשפחות השכולות של יד לבנים ראשון לציון הנני מבקש ממך לוותר על הנחיית האירוע "במותם ציוו", אשר מתקיים בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, בעיר ראשון לציון, וזאת מפאת הרגישות הרבה של המשפחות השכולות שנוטלות חלק בערב זה ובכלל".

 

 

 

המכתב שהפנה יו"ר יד לבנים ראשון לציון לקובי מידן. צילום: פייסבוק

וכך ענה קובי מידן לפנייתו של יו"ר יד לבנים ראשון לציון, בתשובה שכתב על גבי דף הפייסבוק שלו לפני זמן קצר:

 

"לפני זמן קצר קיבלתי את מכתבו של יו״ר ועד המשפחות השכולות בראשון לציון והשבתי לו באריכות:

מר חיים דינר
יו״ר ועד המשפחות השכולות 
ראשון לציון

שלום חיים,

אתמול בצהריים נפגשתי עם מפקד גלי צה״ל, שמעון אלקבץ,לשיחה על הקוד האתי של גלי צה״ל, שקובע כי עובדי גלי צה״ל וחייליה וכן כלל המשתתפים הקבועים, מחוייבים להפעיל שיקול דעת בכל התבטאות. כיבדתי את ההחלטה ואני מחויב לפעול על פיה.

בשיחה הבהרתי למפקד גלי צה״ל כי הדברים לא נאמרו במסגרת שידורי התחנה. הם נאמרו מתוך כאב ואכפתיות.

הבהרתי אתמול ואני מדגיש זאת גם עכשיו: לא כתבתי מילה כנגד חיילי צה"ל היקרים לכולנו. לא זאת היתה הכוונה ואם כך פורשו הדברים -אני מתנצל על כך. לי עצמי יש בן חייל בשירות סדיר ואני מעריך מאוד את התרומה שלו לצה״ל ולמדינה.

הסיכום הזה מקובל על תחנת השידור הצבאית ומסדיר את העניין מבחינתם. נראה לי שהדבר מדבר בעד עצמו.

טקס ערב יום הזיכרון קרוב ללבי ואני מתכוון להנחות אותו גם השנה. אני חושב שלאור הדברים שכתבתי לעיל, ראוי שתשקול אם למשוך את מכתבך חזרה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות