חדשות

המשטרה: כך פעל רונן ביטי- שלח לילדות בנות 13 סרטונים של עצמו מבצע מעשים מגונים. ביקש שישלחו לו סרטונים חושפניים של עצמן

על פי החשד, לאחר שהחשוד העמיק את הקשר עם הקטינות, הוא ביקש מהן להתקין למכשיר הסלולרי הנייד שברשותן את תוכנת המסרים "טלגרם" המאפשרת ניהול שיחות, שתוכנן נמחק לאחר תזמון שבוחר המשתמש, ובאמצעות תוכנת זו ניהל, לכאורה, שיחות בעלות תוכן מיני ואינטימי עם הנערות.

על פי החשד, החשוד התעניין בהרגליהן האישיים, התנהגותן המינית, ניסיונן המיני, וכן שלח להן תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני. מחומר החקירה עלה חשד כי החשוד שלח סרטונים בהם תיעד עצמו מבצע בגופו מעשה מגונה, וכן ביקש מהבנות לנגוע בעצמן, לבקש מהן לבצע מעשים מיניים וכן לשלוח קבצי קול בהן הן נשמעות גונחות.

חלק מהשיחות שביצע החשוד עם הנערות בוצעו אחר חצות ולפנות בוקר, כאשר הוא משתמש, בחלק מהמקרים,  בשפה בוטה וגסה ומשתף אותן בפרטים מיניים-אינטימיים הנוגעים אליו.

היום, עם גיבוש התשתית הראייתית נגד הנאשם, הוארך מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון ביממה והוגשה בעניינו הצהרת תובע, לפיה מחר יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום: פייסבוק רונן ביטי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות